Marketing X Business

Nestle u Bosni i Hercegovini ostvario rast od 19 posto

Bloomberg Adria

(Izvor: Timeout)

Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu, objavila je finansijske rezultate za 2023. godinu, ističući organski rast usprkos izazovima na tržištu. Ukupna prodaja je iznosila 93 milijarde švicarskih franaka.

Zabilježen je organski rast od 7,2 posto, uz povećanje cijena od 7,5 posto i stvarni interni rast (RIG) od -0,3 posto. Rast je ostvaren na temelju rezultata širom tržišta i kategorija.

Ukupna prodaja je iznosila 93 milijarde švicarskih franaka, što je za 1,5 posto manje u odnosu na prethodnu godinu, što je donekle utjecalo na kursne razlike. Tokom 2023. godine 12,8 milijardi švicarskih franaka vraćeno je dioničarima putem kombinacije dividendi i otkupa dionica.

Generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu Laurentiu-Florin Dimitriu naglasio je ponos kompanije u postizanju poslovnih ciljeva u BiH, ističući posvećenost prema kupcima i zajednici.

– Orijentiranost prema krajnjim potrošačima i kupcima kao polazna tačka naših strategija omogućava nam postizanje izuzetnih performansi u kategorijama hrane, pića, hrane za kućne ljubimce i slatkiša. Nastavili smo put ka aktivnom doprinosu stanovništvu i lokalnoj zajednici u očuvanju prirode, te smo uživali u proširenju i razvoju Zdravo! programa i inicijative Čista umjetnost, pri čemu je važno napomenuti da je to bilo moguće zahvaljujući zajedničkim naporima s našim lokalnim partnerima”, kazao je Dimitriu.

Kako je navedeno, organski rast u BiH iznosio je 19 posto.