Marketing X Business

New York Festivals Advertising Awards: Oni imaju trajan utjecaj na svijet oglašavanja i komunikacija

N. D.

(NYF Advertising Awards)

Specijalne nagrade industrije odaju počast onim kompanijama čije višestruko nagrađivane kampanje pokazuju inovativnost i kreativnost. Ova čast je krajnje priznanje koje slavi holding kompanije, mreže i agencije čiji najnoviji rad nije samo inspirisao i angažovao potrošače, već i podstakao afinitet prema brendu.

Dobitnici Industrijske nagrade za 2024. određuju se prema broju najboljih prijava koji osvajaju trofeje u okviru takmičenja na osnovu rezultata koje je odredio izvršni žiri New York Festivals 2024. Ove nagrađivane kompanije postavile su nove standarde u industriji i ostavile trajan utjecaj na svijet oglašavanja i komunikacija.

Agencija godine – Jung von Matt AG

Jung von Matt AG nagrađen je prestižnom nagradom za agenciju godine. Agencija je zaradila impresivan broj zlatnih, srebrnih i bronzanih trofeja za svoj revolucionarni rad za vrhunske klijente uključujući adidas, BMW, Hamburg Marketing GmbH, Berliner Verkehrsbetriebe (BVG), Deutscher Sparkassen- und Giroverband e.V. & S-Communication Services GmbH, Opel Automobile GmbH i Hyundai.

Titula Agencije godine dodjeljuje se reklamnoj agenciji koja zarađuje najviše bodova za izvanredan kreativni rad u svim medijima.

– Oduševljeni smo što smo dobili priznanje od strane NYF žirija za naš rad. Divna potvrda za naše klijente, velika motivacija za naše timove da nastave da daju sve od sebe u svojim zadacima. A povrh toga, sretni smo što se mijenjamo naš svijet malo s kreativnošću kroz djela koja se bore protiv nacista ili za klimu i više raznolikosti u našem društvu, poručili.

Mreža agencija godine – McCann Worldgroup

McCann Worldgroup je nagrađen nagradom Mreža godine 2024. za svoja vrhunska dostignuća u oglašivačkoj industriji na globalnom nivou. Ova cijenjena nagrada odaje priznanje mreži reklamnih agencija koja postiže najvišu ocjenu za svoje prijave u svim medijima i proizvodi vodeći kalibar vrhunskih kreativnih radova u svim svojim agencijama koji su prijavljeni u okviru konkursa.

– NY Festivals je uvijek poseban šou. Ove godine je bilo još više, jer je Super Žiri koji je debitovao 2024. među svojim članovima uvrstio neka od najvećih i najcjenjenijih imena naše industrije. Zato osvajanje željene Mreže godine ima još veći značaj za McCann Worldgroup. U sezoni u kojoj su naše agencije i klijenti zajedno izlazili na pozornicu na svim dodjelama nagrada, ovo je šlag na torti. Ne mogu dovoljno zahvaliti svim našim ljudima, partnerima i klijentima što su našu ljestvicu zadržali na visokom nivou kao i uvijek, rekao je Javier Campopiano, globalni glavni kreativni direktor McCann Worldgroup.

McCann Holding kompanija godine – Interpublic grupa

Interpublic grupe (IPG) je nagrađen titulom Holding kompanije godine 2024. Ova istaknuta nagrada odaje priznanje holding kompaniji koja je zaradila najvišu kombinovanu ocjenu za sve prijave u svim medijima, na osnovu zajedničkih bodova stečenih kroz svoju široku mrežu i agencije.

– Ovakve počasti naglašavaju dubinu talenata u IPG-u i dodatno potvrđuju našu predanost spajanju kreativnog pripovijedanja s naprednim podacima i tehnologijom u službi uspjeha našeg klijenta. Čestitam McCann Worldgroup-u i svim našim timovima na izuzetnom radu koji je rezultirao ovim priznanjem. Ovo priznanje, koje dodjeljuju naše kolege, odražava se na kvalitet naših ljudi i zanata i inspiriše nas da nastavimo s inovacijama i dalje, komentirao je izvršni direktor Interpublic grupe Philippe Krakowsky. “

Globalni brend godine – TyC Sports

TyC Sports, argentinski plaćeni televizijski sportski kanal, sa sjedištem u Buenos Airesu, nagrađen je cijenjenom nagradom Global Brand of the Year. Ova prestižna čast odaje priznanje brendu koji se ističe u svim medijima, zarađujući najvišu ocjenu za svoje izvanredne kampanje i ističe se inovativnim i kreativnim marketingom dok demonstrira učinkovitu komunikaciju.

Slaveći revolucionarna dostignuća, ovaj globalni brend je također osvojio prestižnu nagradu Best of Show, 1 Grand Award i 2 NYF Gold Towers za najbolji kratki film “Hotel La Argentina”. Film prati skromno putovanje hotela kako bi stekao treću zvijezdu. Nakon pobjede Argentine na FIFA Svjetskom prvenstvu 2022. godine, nacija je dodala treću zvijezdu svom amblemu. Godinu dana kasnije, TyC Sports je nadogradio Hotel Argentina, hotel s dvije zvjezdice u blizini Buenos Airesa, s novim sadržajima za obilježavanje godišnjice Svjetskog prvenstva, producirajući kratki film koji je osvojio cijelu zemlju.

Filmska producentska kuća godine – Virgen Films Argentina

Virgen Films Argentina je bio u centru pažnje, osvojivši nagradu za uglednu filmsku produkcijsku kompaniju godine za njihov odličan rad za hotel La Argentina koji je osvojio nagradu Best of Show za Mercado McCann Argentina za klijenta TyC Sports. Virgen Films je također doprinio da Mercado McCann zaradi 1 prestižnu Grand Award i 2 NYF Gold Towers.