Marketing X Business

Nova društvena mreža postala hit: Okupljanje mlađih generacija

Marx.ba

(Foto: Techtimes)

Nova aplikacija pod nazivom Noplace popela se na vrh App Storea, nakon što je postala javno dostupna sredinom sedmice.

Aplikacija je dizajnirana da privuče mlađu publiku koja tu može „zaista da se izrazi“, ali i svakoga ko želi da se poveže s prijateljima ili oko zajedničkih interesa – Noplace je poput modernog MySpacea sa šarenim i prilagodljivim profilima koji omogućavaju korisnicima da s prijateljima dijele sve – od statusa veze do onoga što slušaju ili gledaju, čitaju, rade.

Nagovještavajući svoj potencijal na teže dostupnom tržištu generacije „Zed“ (osobe rođene od 1997. do 2012. godine), Noplace je postao viralan prije svog javnog lansiranja zbog titule „najdruštvenije društvene mreže“ i funkcije koja korisnicima omogućava da se izraze prilagođavanjem boja svog profila. Iako generacija „Zed“ možda nije odrasla uz MySpacea i sva njegova haotična prilagođavanja, još uvijek postoji osjećaj nostalgije za iskustvom društvenog umrežavanja koje nikada nisu imali, piše TechCrunch.

Ideja kreatora Noplacea jesta da se osigura i ponuditi mjesto gdje ljudi mogu pratiti svoje prijatelje, ali i gdje mogu pronaći nove pratitelje ili prijatelje s kojima dijele interesovanja.

Profili korisnika mogu da sadrže oznake – koje aplikacija naziva „zvjezdicama“ – o interesovanjima i temama koje ih zanimaju. Na primjer, korisnici mogu dodati svoj horoskopski znak, svoj Myers-Briggsov tip ličnosti, svoje hobije ili fandome na svoje profile, što ih onda čini vidljivima drugima. Čak ima sekciju „10 najboljih prijatelja“, koji podsjeća na top 8 listu na MySpaceu.

Noplace, doduše, više nalikuje globalnom grupnom chatu ili rivalu X nego na alternativu Facebooku, s obzirom na to da se fokusira na ažuriranja zasnovana na tekstu i, bar za sada, ne podržava fotografije ni video snimke.

Takođe, na Noplace bi korisnici trebali dijeliti ono što trenutno rade, a ne ono što su već radili. Ako ste u novom gradu ili gledate nastup ili slušate novi bend, to bi mogla biti vaša ažuriranja statusa. Aplikacija nudi dva feeda, jedan s vašim prijateljima i drugi globalni feed i ovdje nema privatnih profila.

Umesto algoritama, Noplace koristi AI tehnologiju za prijedlog novog sadržaja. Tačnije, aplikacija ne uređuje feed umjesto vas, već koristi vještačku inteligenciju za obavljanje stvari poput prikaza rezimea onoga što ste propustili.

Osnivačica i izvršna direktorka te društvene mreže Tiffany Zhong počela je raditi na Noplaceu u drugoj polovini prošle godine, zajedno s timom od sedam ljudi koji rade na daljinu. Krajem prošle godine, Noplace je krenuo u beta fazu samo s pozivnicom i „slučajno je postao viralan“, kažu kreatori.

– Oduvijek sam voljela društvene mreže, ali društvene mreže su postale sve samo ne mreže. Osjećam se veoma nepovezano, zato sam se odlučila da kreiram mjesto na kojem ljudi mogu da prate svoje prijatelje, ali i pronađu druge koji dijele njihova interesovanja, rekla je Zhong.

Aplikacija može da se besplatno preuzme na iOS-u. Planove za monetizaciju još nemaju, finansiraju se kroz investitore, a u nekoliko krugova finansiranja prikupili su ukupno 19 miliona dolara.