Marketing X Business

Nova kampanja povratak na hrabriju izgradnju brenda Nike: "Pobjeda nije za svakoga"

N. D.

(Foto: Nike)

Nike je debitovao u sljedećoj fazi svoje žestoke kampanje “Pobjeda nije za svakoga” s oglasima koji ciljaju na trkače, prema detaljima podijeljenim s Marketing Diveom. Lansiranje je tempirano na sezonu maratona.

“Pobjeda nije ugodna” sadrži četiri filma brendova koji prikazuju neglamurozne i mukotrpne aspekte trčanja, uključujući borbu sa oštrim vanjskim elementima, ali i nagradu za guranje izvan svojih granica. Kreativac izvan kuće (OOH) dijeli temu oko borbe s teškim istinama. Wieden + Kennedy Portland stoji iza nastojanja da produži Nikeov zamah koji dolazi sa Ljetnih olimpijskih igara. Trčanje je kategorija u kojoj je Nike izgubio dio svog uporišta zbog početnika kao što je Hoka.

Nike gradi svoju najnoviju kampanju, koja se usredsređuje na nemilosrdnu vožnju koja je potrebna za pobjedu, sa uvertirom za trkače. Prisustvo giganta sportske odeće u trčanju seže do njegovih korijena, ali je propustio nedavni procvat u klubovima za trčanje, kako je objavljeno u The Wall Street Journalu, dok su oni koji su nadobudni kao Hoka i stari rivali poput Brooksa Runninga osvojili više tržišni udio.

“Pobjeda nije udobna” daje oštar pogled na to kako trčanje može izgledati jadno, ugao koji bi mogao odjeknuti kod entuzijasta koji ulaze u vrhunac treninga za sezonu maratona. Nikeova Pegasus linija patika za trčanje je u centru pažnje kampanje.

Prvi objavljen video, “Sunshine”, prikazuje ljude zasute kišom i vjetrom i koji trče kroz blato. Nježna verzija uspavanke “You Are My Sunshine”, koju izvodi Christina Perri, daje kontrast. Koledžarski košarkaš JuJu Watkins pojavljuje se u videu, koji je objavljen uživo u četvrtak.

Drugi spot, “Jutro”, fokusira se na strah od buđenja zbog trčanja. Dva buduća filma brenda, “Radost” i “Stairs”, bave se poteškoćama u udaranju u zid napretka i kako može biti bolno spuštati se niz stepenice nakon trke. Megaforce je režirao kreativac. OOH reklame, koje Nike takođe promoviše na svojim društvenim kanalima, prenose oštar stav.

– Ako malo ne mrzite trčanje, ne volite dovoljno da trčite, piše jedan.

Nike također naglašava svoj marketing na terenu tako što ugošćuje događaje i maloprodajna iskustva, zajedno sa svojim sponzorstvom nadolazećih maratona u Šangaju, Čikagu i Melburnu.

Prema analizama stručnjaka, Nikeov marketing na Olimpijskim igrama bio je karakterističan, ali podložan u određenim aspektima, kao što su podizanje vrijednosti brenda i uvjeravanje. Povratak na hrabriju izgradnju brenda dio je Nikeovog plana preokreta nakon perioda opadanja prodaje i velikog zamaha ka kanalima direktno ka potrošačima. Nike je zabilježio pad prihoda od 2% na 12,6 milijardi dolara u posljednjem finansijskom tromjesečju, dok su prihodi od Nike Directa, njegovog DTC ogranka, pali za 8%.

Video “Sunshine” pogledajte OVDJE