Marketing X Business

Novi level sportskog marketinga: NBA All Star vikend igra se na terenu prekrivenim LED zaslonom

Marx.ba

(Izvor: NBA)

Najveće zvijezde američke profesionalne košarkaške lige (NBA) igrat će ovoga vikenda, prvi put u historiji, na interaktivnom terenu, čiju cijelu površinu će prekrivati veliki LED zaslon. Svi sportski događaji u sklopu dvodnevne manifestacije All-Star 2024, koja se održava na stadionu Lucas Oil u Indianapolisu ovoga vikenda, igrat će se na novom košarkaškom terenu.

Cijeli košarkaški teren u ovom slučaju nalazi se na velikom zaslonu, koji je razvila njemačka kompanija ASB GlassFloor. Sistem izgleda kao iz naučnofantastičnih filmova, jer se igrači kreću po podlozi, koja može mijenjati izgled i u stvarnom vremenu odražavati zbivanja na sportskom terenu. Iskustvo gledanja All Star utakmice tako će biti podignuto na jedan sasvim novi nivo, kažu iz NBA, kako za gledatelje u dvorani, tako i za one pred televizorima.

Sve će utakmice, kao i nivo takmičenja u tricama, zakucavanjima i slično, biti popraćeni interaktivnim vizuelnim spektaklom i efektima iscrtanima na podu dvorane. To će uključivati promjene u boji i dizajnu podloge za igru, repriziranje najboljih akcija, prikazivanje različitog video sadržaja (vjerovatno i reklama), prikaz statistika iz igre, praćenje lokacije igrača u stvarnom vremenu, kao i atraktivne animacije u svim ključnim trenucima igre. Tokom timeouta, pak, ekran u podu terena poslužit će za različite interaktivne igre za gledatelje, prenosi Bug.

Ovo je najveća pozornica na kojoj će ASB GlassFloor imati priliku predstaviti svoju inovaciju za sportske terene. Do sada su učestvovati i na ženskom svjetskom prvenstvu FIBA U19 u Madridu, a slično je rješenje instalirano i u BMW Parku u Munchenu, gdje utakmice igra košarkaški klub FC Bayern Munchen.

“Stakleni pod” ASB GlassFloor prekriva ukupno 756 m2 površine terena, a proizvođač ga naziva “budućnošću sportskog marketinga”. Na njemu se mogu održavati različiti događaji, budući da je prekriven posebnim kaljenim staklom, pripremljenim tako da ima idealne karakteristike kad je riječ o elastičnosti, trenju i odrazu svjetla.

Primjeri grafika za All Star utakmicu

Pod se sastoji od panela, načinjenih od dvije staklene plohe u čijem “sendviču” je sigurnosni sloj načinjen od polimera PVB (polivinil-butiral). Teren je sastavljen od 380 takvih panela, svaki od kojih teži 180 kilograma, a postavljeni su u posebne aluminijske okvire. Cijeli ekran sastoji se od oko 2,5 kilometra LED trake, precizno postavljene u kanale ispod staklene površine. Ispod zaslona moguće je ugraditi i podno grijanje, navodi proizvođač.

Ugradnja jednog takvog terena traje oko mjesec dana. Podloga je certificirana sukladno međunarodnim i njemačkim standardima za sportske terene, pa se na njoj, uz košarku, mogu igrati i ostali dvoranski sportovi, poput rukometa, odbojke ili badmintona.