Marketing X Business

Novo istraživanje: Koliko se energije gubi tokom punjenja električnih automobila

Marx.ba

(Foto: Hyundai)

Kada se električni automobil puni, ne završava sva energija u bateriji. Gubici punjenja su veći pri punjenju kod kuće nego pri brzom punjenju. Njemački ADAC istražio je tačno koliko se energije gubi kada su četiri različita električna automobila punjena pod različitim uvjetima. Testirani su Tesla Model Y, VW ID.3, Hyundai Ioniq 6 i Renault Megane na različitim temperaturama na brzom punjaču od 300 kW.

Žuta traka prikazuje gubitak tokom brzog punjenja na 23 stupnja Celzija. Siva traka prikazuje gubitak na 0 stepeni Celzija s prethodno zagrijanom baterijom. Crna traka prikazuje gubitak na 0 stepeni Celzija kada baterija nije prethodno zagrijana, piše HAK.

Test pokazuje da je Hyundai Ioniq 6 imao najmanje gubitke pri punjenju u svim uvjetima. Tesla Model Y imao je najveće gubitke pri punjenju na temperaturama ispod nule bez prethodnog zagrijavanja. Renault Megane bio je najmanje učinkovit pri punjenju na ljetnim temperaturama, izgubivši četiri posto.

Proizvođača automobila morali bi jasno navesti koliko se energije gubi tokom punjenja. Vlasnici električnih automobila trebali bi puniti vozila kada je baterija zagrijana. To smanjuje troškove.