N. D.
Sezona praznika koja je upravo prošla srušila je sve rekorde za e-trgovinu, a online prodaja u SAD je porasla za skoro 5% u odnosu na 2022. godinu. Potrošači su potrošili 220,1 milijardu dolara na mreži tokom nedavne praznične sezone, što je 10,4 milijarde dolara više u odnosu na prethodnu godinu.
To je rekord svih vremena, izmjeren Adobe Analyticsom (na osnovu više od triliona posjeta maloprodajnim lokacijama u SAD-u). Buy Now Pay Later transakcije su također oborile rekorde. Još jedan pokretač je bio veliki popust od strane trgovaca.
Po prvi put, mobilna kupovina je ispred desktop računara, pokrećući nešto više od 50% prodaje. Zašto nas briga.
Recesija se nikada nije dogodila, barem ne 2023. Potrošači su se možda mučili s cijenama plina, cijenama nekih prehrambenih artikala i (kao i uvijek) troškovima stanovanja tokom godine, ali kada je došlo vrijeme praznika, te su veze u torbici olabavljene. To je barem jedan mogući zaključak.
Također je vrijedno uzeti u obzir (iako se Adobeovi podaci ne bave time) da je dio povećanja uzrokovan tradicionalnim izvanmrežnim transakcijama koje se sada provode na mreži. I nije dalek korak da se spekuliše da bi iskustvo obavezne kupovine putem interneta tokom izolacije moglo biti pokretač tamo (namirnice su činile preko 19 milijardi dolara potrošnje).
Elektronika je zazvonila za popuste koji su dostigli vrhunac od preko 30% cijene. Igračke i odjeća nisu mnogo zaostajali. Čak 65% rekordne potrošnje za praznike potaknule su te tri kategorije, plus namještaj i namirnice.
Plaćeni oglasi su ponovo bili najveći pokretač prodaje za trgovce (29,4% online prodaje). Slijedili su web promet (19,3%), affiliate i partnerska prodaja (16,6%), organska pretraga (15,9%) i email (15,3%).