N. D.
Bez obzira da li pokrećete novi biznis ili ga već imate, od suštinskog je značaja imati marketinšku strategiju za mala preduzeća koja uključuje snažno prisustvo na društvenim mrežama za vaš brend.
Potrošači uče o lokalnim preduzećima na društvenim mrežama više nego bilo gdje drugo, a Statista predviđa da će broj korisnika e-trgovine porasti na skoro 290 miliona do 2027. godine.
Ako ste vlasnik malog preduzeća sa malo iskustva u online marketingu, kreiranje strategije za povećanje vašeg online prisustva može donijeti stres, ali tu ne smije biti neodlučnosti.
Stručnjaci nude korake da izgradite i optimizujete svoju marketinšku strategiju malih preduzeća koristeći inbound marketing, postavljajući vas da privučete nove klijente i na kraju razvijete svoje poslovanje. Evo nekih početnih koraka koji se preporučuju.
– Upoznaj svoju publiku.
– Naglasite svoju ponudu vrijednosti.
– Fokusirajte se na pojedinačne ciljeve i ciljeve uopšte.
– Duplirajte ono što funkcionira.
– Razumijevanje moći postojećih klijenata.
– Koristite besplatne promotivne alate.
– Kreirajte web sajt koji će posjedovati vaše prisustvo na mreži.
– Razmislite o blogovanju kako biste privukli perspektivu za vaš web sajt.
– Promovirajte se na društvenim mrežama.
– Saradnja sa influenserima kako bi se stvorila svijest o brendu.
– Kreiranje video sadržaja kratke forme.
– Držite se rasporeda objava na društvenim mrežama.
– Investiraj u oglase.
– Uvjerite se da prikupljate informacije o web perspektivi.
– Koristite email marketing za njegovanje potencijalnih klijenata.
– Povezivanje sa drugim lokalnim preduzećima.