Marx.ba
OpenAI je kao prvu šeficu marketinga zaposlio Kate Rouch iz kripto kompanije Coinbase. Rouch se pridružila Coinbaseu u avgustu 2021. godine, kako bi vodila globalni marketing i odnose s javnošću te nadgledala oglase kompanije za Super Bowl. Prije toga je provela više od 11 godina u kompaniji Meta Platforms, gdje je bila globalna voditeljica marketinga robnih marki i proizvoda za Instagram, WhatsApp, Messenger i Facebook.
Procjenjuje se kako OpenAI sad vrijedi 157 milijardi američkih dolara. Prikupili su od Microsofta investiciju vrijednu oko 13 milijardi dolara. Posljednju rundu ulaganja od 6,6 milijardi dolara zatvorili su u oktobru, a osigurali su i revolving kreditnu liniju vrijednu četiri milijarde dolara.
Iako se dosad nisu bavili strateškim marketingom, tvrde kako su uspjeli privući 250 miliona sedmično aktivnih korisnika i preko milion poslovnih korisnika koji plaćaju za njihove usluge.
No, sve ih žešće pritišće konkurencija poput Anthropica, kao i tehnoloških divova Googlea, Amazona, Microsofta i Mete. Svi se bore za veći dio tržišta za koje se predviđa da će prihod premašiti bilion dolara u roku od jednog desetljeća.
Prošle sedmice OpenAI je rekao da će omogućiti zaposlenicima prodaju dionica u vrijednosti od oko 1,5 milijardi dolara u novoj ponudi za SoftBank, piše CNBC, prenosi Tportal.
VEZANO
Pridružite se Topcom Business Masterclassu sa Vladimirom Đukanovićem u Sarajevu!