Marketing X Business

Oproštaj: BMW u fabrici u Minhenu izbacio posljednji primjerak motora s unutrašnjim sagorijevanjem

Marx.ba

(Izvor: BMW)

Nakon šest desetljeća, posljednji motor s unutrašnjim sagorijevanjem napustio je BMW-ovu tvornicu u Munchenu protekle sedmice, označavajući prekretnicu za ovu prestižnu bavarsku auto-moto marku. Ovaj ključni korak rezultat je snažnog usmjerenja na proizvodnju električnih vozila.

Bavarski div proizvodio je motore s četiri, šest, osam ili čak dvanaest cilindara u svojoj glavnoj tvornici u Munchenu više od šest desetljeća.

Unatoč zatvaranju proizvodnje motora s unutrašnjim sagorijevanjem, BMW nije potpuno napustio ovu tehnologiju. Kompanija je premjestila proizvodnju benzinskih i dizelskih motora u svoje postrojenje u austrijskom Steyru te u britanski Hams Hall, istaknla je glasnogovornica kompanije.

Odluka o prelasku na proizvodnju isključivo električnih vozila najavljena je 2020. godine, a tvornica u Munchenu transformira se u centar za proizvodnju tih inovativnih automobila. Približno 1.200 radnika koji su nekada bili uključeni u proizvodnju motora u Munchenu sada su prekvalificirani i premješteni na druge zadatke unutar kompanije, pokazuje izvještaj BMW Grupe.

Na mjestu nekadašnje hale za proizvodnju motora s unutrašnjim sagorijevanjem trenutno se gradi montažna hala za nove modele, a u taj ambiciozni projekt ulaže se 400 milouna eura.

Dodatno, BMW planira izgraditi centar za testiranje baterija u njemačkom Wackersdorfu, gdje će se provoditi testiranja visokonaponskih baterija i ostalih komponenata električnih pogona. Ova investicija naglašava posvećenost kompanije prelazu na održivu i inovativnu mobilnost.

Važno je napomenuti da su građani Straßkirchena u Donjoj Bavarskoj u septembru ove godine podržali izgradnju tvornice baterija u općinama Straßkirchen i Irlbach, pružajući dodatni poticaj BMW-u u njegovim naporima prema isključivo električnoj budućnosti.