Š.M.
Dobar PR menadžer je odličan pisac i govornik i zna kako da predstavi sve ideje u različitim medijima.
Samopouzdanje, komunikativnost i dobar javni nastup jesu tri najvažnije karakteristike profesionalaca ovog dinamičnog zanimanja, ali pored toga oni posjeduju još neke osobine koje u kombinaciji s kvalitetnim vještinama daju najbolje rezultate.
Kompanija i organizacije o kojima ljudi govore sve najbolje u znatnoj su prednosti i zato je danas mnogo važnije imati pravu osobu za odnose s javnošću, tj. PR-a, nego reklamni oglas.
Menadžeri za odnose s javnošću predstavljaju glas razuma u kriznim situacijama, oni rješavaju probleme, oni preuzimaju rizik kad niko drugi to ne smije.
Ovo su osobine dobrog PR menadžera koji uvijek zna kako da od problema napravi rješenje.
On je jasan i direktan
Dobar PR menadžer je odličan pisac i govornik i zna kako da predstavi sve ideje u različitim medijima. Svaki PR menadžer zna da jasno napisan tekst znači i jasno razmišljanje, pa direktno pristupa ciljnoj grupi, ali i svojim klijentima iznoseći kristalno jasne stavove.
On je iskren
PR menadžeri često su negativno okarakterisani, zato što se trude da svaku situaciju iskoriste kao priliku da oslikaju kompanije i organizacije za koje rade u pozitivnom svjetlu. Ali to ne znači da govore laži. Dobar PR nikada ne laže, čak i ohrabruje klijente da govore istinu, iako nekada nije prijatna.
On je informisan
Menadžer za odnose s javnošću uvijek je obaviješten o svemu što se dešava u svetu i svemu onome što može da naškodi klijentu ili da mu donese profit. Zato sposobnost za razumijevanje ekonomije, politike, trendova i ostalih aktuelnih tema predstavlja jednu od najvažnijih osobina PR menadžera.