Marketing X Business

Perplexity svom AI chatbotu dodao mogućnost "dubokog istraživanja"

Marx.ba

(Foto: The tech outlook)

Alat Deep Research prvo se pojavio u ChatGPT-u početkom mjeseca i odmah zainteresirao mnoge, pogotovo naučnike i istraživače, budući da nudi značajne uštede vremena kad je riječ o pretraživanju velikog broja izvora te izradi opsežnih i strukturiranih izvještaja.

Za takve izvještaje ljudima trebaju sati, ako ne i dani, dok i AI alati mogu stvoriti unutar nekoliko sekundi – uz napomenu da ih uvijek treba dobro pregledati, jer i dalje mogu sadržavati netačne zaključke ili halucinacije.

Sličan alat sada je dostupan i unutar AI chatbota Perplexity, koji možda nije toliko popularan u javnosti, ali redovno postiže dobre rezultate na standardiziranim testovima i po nekima je bolji od megapopularnog alata OpenAI-ja. Na stranici perplexity.ai moguće je pokrenuti “duboko istraživanje” određene teme, pa će alat tada obaviti desetke pretraživanja, pročitati stotine izvora, “razmisliti” o odgovorima te ih napisati u obliku strukturiranog izvještaja, piše Bug.

Posebno je dobar, kažu, u istraživanju u područjima kao što su finansije, marketing, biografije ili planiranje putovanja te na “posljednjem testu” HLE bilježi vrlo visoke ocjene, tek malo kaska za ChatGPT-jevim dubokim istraživanjem.

Većinu zadataka obavlja u vremenu kraćem od tri minute, a timovi već sada rade na tome da ga još ubrzaju. Budući da ima pristup Internetu, alat se može koristiti i za istraživanje aktualnih pitanja, od stanja na berzama, preko svjetske politike do sportskih rezultata ili finansijskih izvedbi kompanija.

VEZANO

Jeste li upoznali WikiTok, kombinaciju Wikipedije i TikToka