Marx.ba
Pinterest je u izvijestio javnost o rekordnim brojkama koje je postigao u trećem kvartalu 2023. godine. Globalno gledano, mjesečni aktivni korisnici (MAU) na platformi za dijeljenje slika porasli su za 8% na 482 miliona, koliko Pinterest nije zabilježio ni u vrijeme pandemije. Iz kompanije kažu da je rast uvelike potaknula generacija Z, čiji su pripadnici najbrže rastući, ali i najangažiraniji korisnici na platformi.
Ako vam se čini da su iza nas dani kada smo na Pinterestu spremali recepte ili tražili inspiraciju za uređenje svog stana, pa da je samim time i Pinterest pao na margine, stvarnost je zapravo sasvim drugačija. Pinterest je na danu posvećenom investitorima u septembru obznanio da generacija Z čini čak 42% korisnika platforme, definirajući ovu demografsku grupu kao onu na kojoj će se temeljiti biznis u nadolazećim godinama.
Gen Z Pinterest uveliko koristi za mood boardove i vision boardove, a za razliku od milenijalaca, u prvoj godini korištenja Pinteresta spremit će dvostruko više vizuala na svoje ploče.
Nakon objave da je Pinterest po pitanju aktivnih korisnika oborio vlastite rekorde i da je treći kvartal u godini postigao veliki uspjeh, dionice kompanije su porasle za 17%. Ako je generacija Z na platformi, to znači da su i oglašivači na platformi, a to je uzbudilo Wall Street.
Pinterestova značajka Shop The Look omogućuje korisnicima primanje reklama za lifestyle proizvode koji odgovaraju atmosferi njihovih Pinterest ploča. Otprilike 70% preporučenih proizvoda na Pinterestu vrlo je relevantno prema ocjenama korisnika, što pokazuje snažan razvoj Pinterestovih proizvoda za oglašavanje, piše After5.
Generacija Z na Pinterestu pronalazi modnu inspiraciju, a nekoliko brendova je odlučilo uskočiti na taj voz. Osnivači internet modne marke Jaded London, primjera radi, redovno provjeravaju Pinterest kako bi predvidjeli trendove za mlađe od 25 godina, a na platformi su i luksuzni brendovi Dior i Louis Vuitton koji također pokušavaju iskoristiti Pinterestov jedinstveni utjecaj na generaciju Z.
Kompanija je osim toga uvela i direktne poveznice u trećem kvartalu, koje samo jednim klikom vode korisnike s njihovih vision boardova na web stranicu trgovca. U 2024. godini predstavit će više alata za oglašivače, što će značiti i intenzivnije puštanje oglasa na platformu. Pinterest je definitivno cool prema standardima generacije Z, ali vidjet ćemo hoće li preći granicu i narušiti atmosferu reklamama oglašivača.
Inače, Pinterest ima 482 milijuna mjesečno aktivnih korisnika, 1.5 milijardi Pinova spremljenih svake sedmice, 61% posto Pinnera kaže da je Pinterest mjesto na kojem započinju svoj novi projekt, 8 od 10 ljudi gledaju na Pinterest kao na pozitivno online mjesto, 61% Pinnera u Velikoj Britaniji kupilo je proizvod nakon što su vidjeli brendirani sadržaj, 46% sedmičnih Pinnera otkrilo je novi brend ili proizvod na Pinterestu…