Marketing X Business

Pobjeda nad generacijom Z: Promotivne strategije koje funkcioniraju

N. D.

(Foto: SH Group)

U svijetu ponašanja potrošača koji se stalno razvija, Gen Z stoji na čelu sa svojim jedinstvenim karakteristikama. Rođena između 1997. i 2010. godine, prva generacija digitalnih domorodaca prepisuje pravila angažmana za brendove i trgovce. Kako ulaze u odraslu dob, njihova kupovna moć i utjecaj rastu eksponencijalno, što predstavlja obećavajuću priliku za preduzeća.

Nalazi u najnovijem izvještaju UNiDAYS Student Insights otkrivaju da potrošači generacije Z nisu samo optimistični – puni su uzbuđenja dok krećemo u novu školsku godinu. Generacija Z će se opskrbljivati ​​osnovnim potrepštinama od školskog pribora do namirnica, mode, brige o sebi i tehnike.

Ono što je bitno napomenuti je razlika u potrošnji između generacije Z i starijih potrošača. Uz tok prihoda koji u velikoj mjeri ovisi o porodici, pripadnici Z generacije primjenjuju taktike kupovine koje maksimiziraju njihov budžet. Zbog toga će značajan dio iskoristiti događaj kao način za stjecanje proizvoda i usluga u ključnim vertikalama, uključujući modu (60%) i ljepotu (45%), omogućavajući im da žive životom koji traže.

Brendovi moraju razmotriti strategije koje uključuju ove namjere i pokretače da se upoznaju sa učenicima u njihovim strastima, pomažući im da osiguraju te stavke na listi želja tokom ovih važnih trenutaka. Rani angažmani koji poštuju realnost generacije Z su ključni i prvi proaktivni korak ka osvajanju ove demografije. Kratko zavirivanje u nadolazeće prodajne artikle, odbrojavanje koje im daje do znanja kada mogu očekivati ​​ponude i opcije rane prijave pomoći će da brendovi budu u centru pažnje kada budu u poziciji da kupe.

Za razliku od prethodnih generacija, ovi mladi kupci još nisu u braku s određenim brendovima. Ipak, istraživanja pokazuju da postoje načini da ih angažujete i dosljedno otključate njihovu lojalnost.

Slično starijim kupcima, cijena i kvalitet su glavni faktori koji utječu na kupovinu Gen Z. Međutim, kao što pokazuje naše istraživanje, brendovi moraju ići dalje kako bi postigli žicu sa prirodom generacije Z koja nije sklona riziku. Jedan od načina da se angažuje Gen Z je da im se omogući da donose informirane odluke. U praksi, to znači pružanje transparentnih i relevantnih informacija kako bi se lako uočili i uporedili različiti brendovi i dodana vrijednost – a ne samo vrijednost.

Sajtovi za e-trgovinu, poput Amazona i eBaya, sve više prikazuju opcije “uporedi sa”, koje prikazuju jeftinije ili bolje ocijenjene ekvivalente. Strateški, ovo nije samo da bi se smirila generacija Z, koja voli pažljivo procijeniti opcije. To zapravo dovodi do manjeg broja napuštanja korpi, viših stopa konverzije i pozitivnijih preporuka od usta do usta.

Gen Z također stalno traži odlične ponude. U slučajevima kada su funkcije poređenja proizvoda neizvodljive, brendovi bi trebali staviti u prvi plan vrijednost i kvalitet u proizvodu i sveobuhvatnijim marketinškim porukama – naglašavajući kako oni idu iznad i dalje, na primjer, s povratom bez problema, virtuelnim isprobavanjem ili minimalnim garancijama usluge.

Posvećenost raznolikosti i inkluziji je od suštinske važnosti za svjesnog potrošača generacije Z. Međutim, fino podešen radar za autentičnost znači da plaćanje na riječima neće smanjiti za ovu razumnu kohortu. Umjesto toga, brendovi moraju ojačati inkluzivnost kroz marketinške materijale.

Dove 20-godišnja kampanja je sjajan primjer kako brendovi mogu ojačati svoju autentičnost i povezanost. Također, demonstrira moć dosljednog pojačavanja i ponovnog pakovanja poruka. Nedavno opredjeljenje da se nikada ne koristi umjetna inteligencija za predstavljanje stvarnih žena u svojim oglasima ne samo da odjekuje generacijom društvenih medija, već i održava njenu vrijednost relevantnom i vrhunskom. Isto se može reći kada se komunicira šira etika brenda i korporativna odgovornost.

Oživljavanje fer trgovine i održivih odluka o kupovini kroz generacije ne samo da pokazuje brigu generacije Z za planetu, već i demonstrira razorni utjecaj koji mlađa generacija ima na stariju demografiju. Kao šampioni održivosti, oni tjeraju druge na donošenje odgovornijih odluka o kupovini – nešto čega brendovi moraju imati na umu proaktivnim ispunjavanjem ovih zahtjeva mladih inicijativama kao što su ekološko pakovanje i poštena radna praksa. Ponudite iskustva i poticaje koji su zaista privlačni Gen Z je odrastao uronjen u digitalna iskustva, koja su oblikovala njihove identitete, tako da je kupovina putem interneta druga priroda.

Znamo da su društvene mreže način života, sa platformama kao što su YouTube, Instagram i TikTok koje pružaju virtuelne zajednice za zabavu, samoizražavanje i komunikaciju. Dakle, nije ni čudo da su ove stranice na listi prvih za otkrivanje brenda, ili da tri od četiri kažu da je pretraga na mreži mjesto gdje traže da otkriju nove proizvode.

Ipak, rastuća potražnja mladih za iskustvima iz stvarnog života sugerira da je za brendove da se povežu sa učenicima tamo gdje žele da budu povezani, uključivanje iskustva u trgovini jednako kritično. Na drugom mjestu na listi, 58% bira glavne i fizičke prodajne objekte kako bi istražili ponudu brendova. Opcija za lično je posebno važna za svježe, one koji gledaju na modu i sve koji traže praznične poklone. Slična je priča kada je u pitanju slušanje o ponudama. Generacija Z ima nešto veću sklonost da sazna o ponudama i popustima putem digitalnih kanala, s e-poštom, društvenim mrežama i aplikacijama koji su najviše rangirani. Međutim, također vidimo sheme kartica lojalnosti i natpise u trgovinama u kombinaciji. U stvari, kanali izbora generacije Z uglavnom su u skladu sa starijim generacijama kupaca, što nam govori da je omnikanalni pristup put naprijed za brendove koji žele da presjeku druge demografske razlike.

Kada je u pitanju razmjena poruka, jedna dobitna strategija je da Gen Z bude u toku s vijestima o nadolazećim izdanjima i prodaji kako bi mogli unaprijed planirati. Push obavijesti i ad-hoc e-poruke su najbolji način da ih obavijestite o vremenski ograničenim ponudama.

Ova grupa kupaca također žudi za personaliziranim iskustvima. Korištenje uvida vođenih podacima za prilagođavanje preporuka i ponuda je još jedan sjajan način da do njih dođete. Iznad svega, ponude za učenike su najbolji način da privučete kupce generacije Z.

Tri četvrtine se slaže da je učenički popust dovoljan da utiče na njih kada se odluče za kupovinu. Osim sniženih cijena, ekskluzivne pozivnice, rani pristup, programi lojalnosti, probni period bez obaveza, besplatna dostava i povrat, besplatni dodaci, nagrade, ponude i pokloni nisu samo uvjerljivi poticaji već i siguran način da privučete pažnju Gen Z kada se promovišu putem kanala na kojima žele da se povežu sa vama, i grade odnos koji omogućava da se Gen Z vraća vašem brendu tokom školskih godina i kasnije.