Marketing X Business

Pobjedničke strategije za skraćivanje vašeg B2B prodajnog ciklusa (III)

Marx.ba

(Izvor: LinkedIn)

B2B (bussines to bussines) prodaje je dug i složen. Ovisno o veličini posla, zatvaranje potencijalnog klijenta može se povući sedmicama, pa čak i mjesecima. Kako svaki dan prolazi, troškovi akvizicije kupaca rastu, dok se vjerovatnoća dobivanja posla smanjuje. Redovno praćenje, podsjetnici i pregovori nude malo ili nimalo zadovoljstva za obje strane. Prodaja nije laka, ali uvijek se može brže i bolje.

U nizu tekstova donijet ćemo vam 5 strategija koje možete koristiti da skratite svoj prodajni ciklus. Nakon strategija jedan i dva, donosimo nastavak.

3. Iskoristite moć automatizacije

Automatizacija u vašim marketinškim i prodajnim procesima pomaže vam da pojednostavite zadatke koji se ponavljaju, oslobađajući vaše vrijeme za izgradnju veza i sklapanje poslova.

Evo jednostavnog pregleda onoga što se može automatizirati: Bodovanje potencijalnih kupaca iz obrazaca za web stranicu. Možete koristiti alate kao što su ChiliPiper, Qualified, Drift i drugi da provjerite svoje dolazne potencijalne klijente u odnosu na vaš ICP. Ako dobiju određeni rezultat, kvalificirani su da se kreću dalje niz lijevak.

Distribucija mogućnosti. Umjesto da ručno dodjeljuje potencijalne klijente članovima tima, kružni sistem to može učiniti pošteno. Ovo osigurava da svi u vašem timu dobiju priliku.

Zakazivanje poziva. Alati za automatizaciju mogu upravljati rezervacijama termina, pomažući vam da uštedite vrijeme usklađivanjem rasporeda i izbjegavanju razmjene poruka naprijed-nazad.

Podsjetnici na zadatke. Većina CRM-ova ima takvu zadanu opciju, osiguravajući da važni poslovi ne propadaju kroz pukotine.

Razmjena poruka. Konzervirane poruke su unaprijed napisani odgovori koji vam štede vrijeme dok održavaju vašu komunikaciju dosljednom. Nema potrebe da više puta kucate iste odgovore.