Marketing X Business

Podravka ima novi distributivni centar vrijedan 48 miliona eura

Marx.ba

(Foto: Podravka)

Podravka ima novi, moderni logističko-distributivni centar, vrijedan 48 miliona eura, koji je svečano otvoren jučer u Koprivnici.

Centar je najveći i ujedno posljednji projekt četverogodišnjeg investicijskog ciklusa, tokom kojeg je u razvojni proces poslovanja kompanije ukupno uloženo 250 miliona eura.

Brojke najbolje govore o koliko velikoj se i važnoj investiciji radi. Centar je ukupno veličine tri nogometna igrališta, u svom najvišem dijelu visoka je 34 metra te prima 62.000 paleta, odnosno 33.000 tona roba.

– Takve su dimenzije određene uzimajući u obzir potrebe buduće proizvodnje. Sastoji se od dvije zgrade, jedna je visoko, regalno skladište s paletama, visoka je 34 metra, druga je zgrada prostor za dopremu i otpremu robe. Tu je i komora za zamrzavanje, što će omogućiti značajnije širenje našeg poslovanja u dijelu smrznutog asortimana. Sistemom će se upravljati najsavremenijim informatičkim rješenjima, čime ćemo snažnije zakoračiti u digitalno doba, rekla je za Jutarnji predsjednica Uprave Podravke, Martina Dalić.

Upravo je s njenim dolaskom u kompaniju, prije četiri godine, započela transformacija Podravke iz zastarjelog prehrambenog diva u suvremenog giganta, najveću prehrambenu kompaniju u jugoistočnoj Evropi, područje koje je osvojila još 1958. godine, kad je profesorica Zlata Bartl osmislila recepturu za Vegetu. Kompanija danas ima više od 20 vlastitih brendova, koji su se dosad distribuirali iz 11 centara da bi ubuduće kompletna distribucija bila objedinjena u ovom jednom.

Osim što su same zgrade izgrađene po ekološki prihvatljivim načelima, čime kompanije nastavlja orijentaciju ka održivosti, jedan će centar, umjesto njih 11, također značajno pridonijeti ovoj misiji.

Podravka uspješno posluje i u Bosni i Hercegovini već dugo niz godina.

VEZANO

Hrvić u Washingtonu predstavio izvozne planove i projekte AS Holdinga