Marketing X Business

Podravkin rudnik zlata: Koliko zarađuje popularna Vegeta

Marx.ba

(Foto: Podravka)

Vegeta je Podravkino zlatni rudnik, a ove godine doživljava pravu renesansu koja se ogleda u iznadprosječnom rastu prodaje. Vegetin poslovni program Kulinarstvo u prvih je šest mjeseci ostvario 62 miliona eura prihoda od prodaje, što je čak 22 posto više nego u prvome polugodištu lani. Nikad u novijoj historiji nije ostvaren toliki rast.

– Poslovni program Kulinarstvo ostvario je za 11 miliona eura, odnosno 21,6 posto više prihode nego u prvih šest mjeseci prošle godine. Rast prihoda je ostvaren ponajviše na tržištima Njemačke, SAD, Poljske i Hrvatske. Pritom je u rastu prihoda sadržan efekt provedenog restrukturiranja tržišta Poljske i Njemačke gdje su ostvareni veći prihodi uz rast profitabilnosti, objašnjavaju u koprivničkoj kompaniji.

Danas čak 16,3 posto ukupnih prihoda cijele Podravka grupe ostvaruje poslovni program Kulinarstvo, odnosno Vegeta. To znači da svaki šesti euro Podravkine prodaje dolazi od Vegete, univerzalnog začina jelima koji proživljava novu mladost.

Lani je Vegetin poslovni program u Podravka grupi ostvario ukupnu prodaju od 105,5 miliona eura. Troškovi su istodobno iznosili 69,9 miliona eura, a amortizacija oko dva miliona eura. Samo Vegeta je, tako, prošle godine kompaniji donijela dobit od čak 33,5 miliona eura.

Dobit na supama, nakon odbijanja svih troškova i amortizacije, lani je iznosila 12,9 milijoa eura, dječja hrana i žitarice donijeli su 10 miliona, a Lino Lada i slastice 3,9 miliona eura. Valja ipak navesti kako se iz dobiti svih kategorija na koncu izdvaja novac za središnje administrativne troškove tvrtke.

Ako se pretpostavi da će Vegeta cijele ove godine ostvariti prodaju u iznosu 120 miliona eura, lako je izračunati kako će samo na tom programu profit iznositi oko 40 milijuna eura, piše danica.hr.