Marketing X Business

Pokušaj da privuku oglašivače: Reddit sklopio ugovor s najvećim sportskim američkim ligama

Marx.ba

(Foto: Rddit)

Sport se pokazao kao jedna od najpopularnijih kategorija na Redditu. Statistike pokazuju da je preko 1000 sportskih subreddita bilježilo čak 20,4 milijarde pregleda stranica u posljednjih 12 mjeseci, što predstavlja značajan porast od 26 posto u odnosu na prethodno razdoblje. Štaviše, sportske zajednice na Redditu generiraju nevjerojatnih 249 miliona mjesečnih interakcija u obliku objava, glasova i komentara na globalnom nivou, sto znaci visok nivo angažmana korisnika.

Sporazumi koji su potpisani s vodecim ligama, NFL-om, NBA-om, MLB-om, PGA Tour-om i NASCAR-om imaju potencijal značajno povećati prihode Reddita, koji trenutno ima relativno mali udio na tržištu oglašavanja. Platforma je prošle godine ostvarila tek 804 miliona dolara prihoda, s rastom od 48 posto u prvom tromjesečju u odnosu na prethodnu godinu ali još uvijek nedovoljno da zadovolji investitore. Iako je prihod pomogao podići dionice Reddita za čak 88 posto na oko 64 dolara od njihove inicijalne javne ponude u martu, investitori nisu nikad zadovoljni i uvijek očekuju više, piše Bug.

Prema riječima operativne direktorice Jen Wong, Reddit će koristiti ovaj sadržaj za privlačenje oglašivača te dijeliti zarađeni prihod s ligama. Dugoročna strategija uključuje proširenje ovog programa na zabavne i lifestyle medijske kompanije.

Za usporedbu, sličan program koji je Twitter implementirao prije nego što ga je kupio Elon Musk, generirao je preko milijardu dolara godišnje. Googleov YouTube također već dugo ima slične aranžmane s sportskim ligama i medijskim kompanijama, što je dokazani model uspjeha u industriji.

Sklapanje sportskih ugovora samo je jedan od niza strateških koraka koje Reddit poduzima za diversifikaciju svog poslovanja i otvaranje novih izvora prihoda. Paralelno s tim, kompanija je pristala licencirati korisnički generirani sadržaj tehnološkim divovima poput Googlea, OpenAI-a i drugih za obuku naprednih modela umjetne inteligencije, što otvara potpuno novo tržište za Reddit.

U domeni oglašavanja, koje trenutno čini većinu ukupnih prihoda, Reddit aktivno radi na privlačenju više oglašivača koji koriste tzv. oglase “direktnog odgovora”. Ovi oglasi dizajnirani su da potaknu potrošače na konkretnu akciju, poput preuzimanja aplikacije ili izvršenja kupovine. Ovakav pristup predstavlja značajan odmak od tradicionalnih reklama koje primarno promoviraju brend kompanije, a koje trenutno dominiraju Redditovim prihodima od oglašavanja.

U sklopu ove inicijative, Reddit je nedavno proveo redizajn formata oglasa koji se pojavljuju unutar tematskih rasprava o raznim temama. Novi format uključuje veće i upečatljivije slike. Reddit tvrdi da oglasi integrirani između postova na njihovoj platformi imaju znatno veću efikasnost.

Sportski ugovori, s druge strane, više su usmjereni na generiranje oglasa za promociju brendova. U okviru ovih partnerstva, sportske lige osiguravaju Redditu raznolik i ekskluzivan sadržaj koji uključuje najvažnije trenutke utakmica, originalne snimke iza kulisa i drugi atraktivni video materijal. Dodatno, lige će preuzeti organizaciju popularnih “pitaj me bilo što” (AMA) intervjua s igračima, trenerima i drugim ključnim osobljem lige.