N. D.
Porsche entuzijasta i uzgajivač konja Jorge Carnicero uskoro će u svojoj štali imati novi jedinstveni primjerak. Kao dio Porsche Sonderwunsch programa, kreiran je sveobuhvatno prilagođen 911 S/T u Dani Blue boji.
Kolekcionar sportskih automobila iz američke države Kentucky nazvao je boju koja je ekskluzivno razvijena za njega po dizajnerki Color & Trim Danieli Milošević. Jedna upečatljiva karakteristika unutrašnjosti je trobojni uzorak pepita na sredini sjedišta. Kao i opsežna kožna presvlaka u grafitno plavoj boji, uzorak ide s plavom bojom vanjske boje.
911 S/T u Dani Blue će biti jedan od vrhunaca Monterey Car Week-a (15. do 17. avgusta 2024.) prije nego što Porsche preda automobil svom dugogodišnjem kupcu.
– Plava je oduvijek bila moja boja. Nikada nisam bio ljubitelj zelenog, već je otkrio Jorge Carnicero tokom jednog od svojih prethodnih projekata sa Porscheom.
Taj izuzetno individualan 911 GT3 Touring bio je baziran na milionitim 911, koji je sišao sa linije u Irish Green 2017. Uprkos Carnicerovoj preferenciji, ovaj model od prije četiri godine ipak je završio zeleno – British Racing Green.
Ali sada je došlo vrijeme za Porsche u njegovoj omiljenoj boji. Tokom konfiguracije 911 S/T, kolekcionar sportskih automobila je zatražio od stručnjaka za boje u Porscheu da kreiraju posebnu plavu koja bi odgovarala sportskom, purističkom karakteru ograničenog modela za godišnjicu. Sa svojim programom “Paint to Sample Plus”, proizvođač sportskih automobila svojim kupcima daje mogućnost da razviju boje u potpunosti na osnovu vlastitih ideja.
– Prije početka, dali smo četiri farbane žabe ofarbane u legendarne plave boje, prisjeća se početaka projekta Sonderwunsch dizajnerica Color & Trim-a Daniela Milošević.
Paint žabe su minijaturni automobili u obliku trenutnog 911 koji omogućavaju da se bolje procijeni učinak boja na većem 3D karoseriji. Enamel Blue se ubrzo pojavio kao generalni favorit. Ovo je bila boja Porsche 901 sportskog kupea iz 1964. godine. Milošević i njene kolege su dalje razvijale Enamel Blue, prilagođavajući ga sadašnjem vremenu. Tokom ovog procesa, ton je postao “malo šareniji, intenzivniji i tamniji, ali ne previše glasan”, prisjeća se dizajner. Jasno je da je savršeno odražavala Carnicerov ukus, nakon čega je on spontano nazvao boju po njoj – rodila se Dani Blue.
Čak i rub za otkidanje („Gurney flap“) na zadnjoj strani i Porsche logo obojeni su ovom ekskluzivnom bojom na Carnicerovom 911 S/T. Izuzetan sjaj Dani Bluea, posebno na dnevnom svjetlu, rezultat je njegovog sofisticiranog ciklusa premaza.
Od ukupno četiri sloja prozirnog laka, prvi je dodatno brušen. Ovo je također omogućilo da se logotipi 911 S/T obojeni u kontrastno briljantno srebro ugrade u ravni sa površinom. Kupac kao član porodice Sonderwunsch
– To što ssu boji dali moj nadimak je ogroman znak zahvalnosti za mene i moj rad, kaže Daniela Milošević.
To je također vrhunac kupčevog veoma zahvalnog stava prema zaposlenima u Porscheu, koji su rad s njim smatrali vrlo inspirativnim i motivirajućim.
Carnicero sa zadovoljstvom uzvraća kompliment.
– Porsche ne stvara samo jedinstvene automobile u programu Sonderwunsch. Ono što je za mene posebno je samo putovanje, izvanredan timski osjećaj, ljudi koji stoje iza svega. Svi su posvećeni ostvarenju ličnog sna i za to ne mogu dovoljno zahvaliti Porscheu, rekao je.
Sa svojim programom Sonderwunsch, Porsche svojim kupcima nudi individualizaciju najvišeg kvaliteta.
– Jorge Carnicero je visoko cijenjen Porsche kupac sa dugogodišnjim ugledom i član porodice Sonderwunsch. Tako smo sretni što on zaista cijeni filozofiju Manufaktura. Iz nekog razloga, Porsche u njegovoj boji iz snova nikada do sada nije uspio. Vjerovatno je morao doći 911 S/T, automobil kojem ova nova boja tako savršeno pristaje, kaže Alexander Fabig, potpredsjednik Individualisation and Classic.
Klasičan izgled koji je odlika svih Porsche automobila Jorgea Carnicera kreiran je kombinacijom Dani Blue sa Brilliant Silver na laganim magnezijum felgama, ivicama bočnih prozora (Daylight Opening) i oslikanim logotipima 911 S/T u briljantnoj srebrnoj boji iza lukova prednjih točkova.
Ukupan utisak visokog kvaliteta naglašavaju i delovi za pričvršćivanje retrovizora i okvir poklopca motora oko rešetke za usis vazduha koji je obojen crnom bojom visokog sjaja.
Koncept boja eksterijera se nastavlja u unutrašnjosti, gdje uspostavlja ravnotežu između sportskog, purističkog S/T izgleda i visokokvalitetne individualizacije. Najupečatljivija karakteristika je trobojni uzorak pepita na sredini sjedišta. Elegantna šara, koja je prvi put krasila sjedišta Porschea 356 početkom 1960-ih, ovdje je sastavljena od niti u grafitno plavoj, kredi i plavoj boji. Jednokratni automobil je također ukrašen elegantnim unakrsnim šavovima u GT srebrnoj boji duž ukrasa komandne table i gornjeg dela panela vrata. Ovaj poprečni šav se pojavljuje i na bočnim rubovima. Svaki poprečni bod izrađuju se pažljivo ručno od strane stručnjaka u sedlari. Unutrašnjost ovog specijalnog 911 S/T je izdašno presvučena kožom u grafitno plavoj boji, a prirodni materijal je takođe korišćen za štitnike za kolena i ukrase na A-stubovima. Čak su i otvori za ventilaciju obrubljeni grafitno plavom kožom, koja se također koristi za petlje za otvaranje vrata.
Cijela krovna obloga je u Race-Tex-u iste boje. Oko za visokokvalitetne detalje vidljivo je i u crnim prolazima za pojaseve visokog sjaja na punim sjedištima od plastike ojačane karbonskim vlaknima.
Naslone za glavu krasi logo 911 S/T u GT srebrnoj boji. 911 S/T, 2024, Porsche AG 911 S/T, 2024, Porsche AG 911 S/T, 2024, Porsche AG 911 S/T, 2024, Porsche AG 911 S/T, 2024, Porsche AG 911 S/T, 2024, Porsche AG Članovi Porsche projektnog tima potpisali su kolekcionarski model na ukrasu na strani suvozača. U unutrašnjosti se nalazi još jedno uskršnje jaje. Na bočnim krajevima komandne table, koji se vide samo kada su vrata otvorena, stoji potpis Daniele Milošević „Dani“ – iznenađenje i priznanje dizajnera od strane kupca.
Još jedan detalj sa ličnom napomenom: logo dizajniran posebno za Carnicerov jednokratni automobil je utisnut na poklopcu centralne konzole i na fascikli sa dokumentima vozila. Kombinira logotip 911 S/T sa aktuelnim titulama svjetskog prvaka iz Porschea. Ovdje se sve vrti u punom krugu, jer je metalik srebrni 911 S iz 1971. koji je nosio ikoničnu naljepnicu svjetskog prvaka “Porsche Manufacturers” 69, 70, 71′ na bočnom prozoru bio prvi Carnicerov Porsche. Tako je, uz podršku Sonderwunsch Manufaktura, imao uspomenu na svoju prvu veliku ljubav prema Porscheu vezan uz ovaj najnoviji Sonderwunsch projekat.
Kao i kod automobila u cjelini, prtljažni prostor je također opsežno prilagođen. Presvučena je kožom Graphite Blue, a ovdje je korišten i ekskluzivni uzorak pepita. Podloga za prtljažnik i torba za trougao upozorenja napravljeni su od trobojnog tekstila koji je zaštitni znak Porschea.
Posebna plava maska za automobil sa logom 911 S/T i logotipom 60. godišnjice u kontrastnoj sivoj boji zaokružuju ekskluzivni izgled automobila. I na kraju, ali ne i najmanje važno, ključ od automobila, čije su strane ofarbane u Dani Blue – sistem kontrole boje, da tako kažemo, kolekcionara Porschea Jorgea Carnicera. O Porscheu 911 S/T Model Sonderwunsch baziran je na modelu 911 S/T kojim Porsche slavi 60. godišnjicu modela 911.
Ovo specijalno izdanje, ograničeno na 1.963 jedinice, nudi jedinstvenu kombinaciju agilnosti i dinamike vožnje. Kombinira atmosferski, 386 kW (525 KS, 911 S/T: potrošnja goriva* kombinovana (WLTP) 13,8 l/100 km, emisija CO₂* kombinovana (WLTP) 313 g/km, CO₂ klasa G, CO₂ klasa ponderisana kombinovana G ) 4,0-litarski ravno šest motor iz 911 GT3 RS sa kratkim ručnim mjenjačem. Ovo je upotpunjeno izuzetno laganom konstrukcijom do najsitnijih detalja i postavkom pogonskog mehanizma optimizovanom za agilnost i voznu sposobnost. Ime označava novi 911 S/T kao potomka posebno fokusirane verzije prve 911 generacije.
Od 1969. Porsche je nudio specijalnu trkačku verziju 911 S. Interno, ova vozila su se zvala 911 ST.
Inače, programu Sonderwunsch, Porsche oplemenjuje i obnavlja jedinstvene sportske automobile kombinacijom vješte izrade i pažnje posvećene detaljima. Proizvođač sportskih automobila stoga reinterpretira svoj legendarni program Sonderwunsch iz kasnih 1970-ih kako bi omogućio individualizirane, jednokratne automobile – koje je zajedno kreirao kupac i profesionalno proizvodi Porsche.
Asortiman usluga obuhvata individualne zahtjeve kupca u boji i materijalu direktno u proizvodnji, kao i naknadne modifikacije nakon što je automobil isporučen kupcu. Praktično sve je moguće, od novih boja i opreme za postojeće automobile do izrade individualnih jednokratnih automobila po želji kupca.