Marketing X Business

Porsche AG odlučno započinje godinu lansiranja proizvoda

N. D.

(Foto: Porsche)

Porsche AG je energično i perspektivno započeo izazovnu finansijsku godinu 2024. U ovoj godini lansiranja proizvoda, proizvođač sportskih automobila obnavlja četiri od svojih šest linija modela.

Prvo tromjesečje obilježilo je povećanje treće generacije modela Panamera i novog Taycana. Osim toga, uložena su velika ulaganja u digitalizaciju i istraživanje i razvoj. U skladu s tim, Porsche grupa je zabilježila očekivani pad prodaje i zarade u prva tri mjeseca. Na kraju kvartala, prihod od prodaje Grupe iznosio je 9,01 milijardu eura (prethodna godina: 10,10 milijardi eura). Operativna dobit Grupe iznosila je 1,28 milijardi eura (prethodna godina: 1,84 milijarde eura). Grupni prihod od prodaje iznosio je 14,2 posto (prethodna godina: 18,2 posto).

– Čak i u teškim vremenima, naša finansijska snaga nam omogućava da odlučno ulažemo u našu budućnost. Jačamo naš portfelj proizvoda, našu moć inovacija i naše proizvode i usluge, kaže Lutz Meschke, zamjenik predsjednika i član Izvršnog odbora za financije i IT u Porsche AG.

– U prvom kvartalu smo dobili veliki zamah da postavimo temelje za budući uspjeh. Nakon toga ćemo krenuti na tlo, dodao je.

Meschke sažima razloge za trenutni razvoj na sljedeći način:

– Porsche ide naprijed s transformacijom i do kraja 2024. obnovit će četiri od svojih šest linija modela. Sveobuhvatna nadogradnja našeg portfelja proizvoda povezana je s velikim naporom i zahtijeva mnogo od cijelog Porsche tima. Ali naša ulaganja i lansiranje proizvoda danas su naš sutrašnji profit.

Započeto obnavljanje asortimana modela izazvalo je snažno aperiodično povećanje troškova istraživanja i razvoja i marketinških aktivnosti u prvom kvartalu 2024. Dva povećanja u prva tri mjeseca također su uticala na zalihe i prodaju.

– U izazovnom okruženju, ostajemo na pravom putu i odlučno slijedimo našu strategiju. U ovoj godini lansiranja Porsche proizvoda, na put ćemo staviti četiri uzbudljiva nova sportska automobila iz četiri linije modela. To će nam osigurati vjetar u leđa u godinama koje dolaze. Zahvaljujem se našem visoko motiviranom timu, koji se s punim zadovoljstvom nosi sa zahtjevnim lansiranjem proizvoda, kaže predsjednik Izvršnog odbora Oliver Blume.

Nova Panamera i novi Taycan će biti praćeni novim lansiranjem u linijama modela Macan i 911. Time će 2024. biti najveća godina lansiranja proizvoda u historiji kompanije.

Isporuka kupcima u prva tri mjeseca ove godine iznosila je 77.640 vozila (prethodna godina: 80.767). Porsche nastavlja da ima vrlo dobro izbalansiranu strukturu prodaje koja može kompenzirati fluktuacije u pojedinačnim prodajnim regijama. Rast je bio posebno snažan u prodajnim regijama u Njemačkoj i prekomorskim i tržištima u razvoju: u Njemačkoj je 11.274 kupaca preuzelo svoj novi Porsche – 37 posto više nego prethodne godine. U regionu prekomorskih i tržišta u razvoju isporučeno je 14.895 novih automobila. To je jednako povećanju od 14 posto.

Uprkos i dalje izazovnom makroekonomskom okruženju, Porsche AG ostaje pri svojim prognozama, pod uslovom da se makroekonomsko okruženje značajno ne pogorša. Kompanija očekuje operativni povrat od prodaje Grupe u rasponu od 15 do 17 posto za cijelu 2024. godinu. Ove smjernice su zasnovane na pretpostavljenim prihodima Grupe od prodaje u rasponu od 40 do 42 milijarde eura. Srednjoročno, Porsche se drži svoje prognoze o operativnom povratu od prodaje Grupe od otprilike 17 do 19 posto. Dugoročno gledano, proizvođač sportskih automobila ima za cilj operativni povrat Grupe od prodaje od više od 20 posto.