Marketing X Business

Porsche AG odlučno započinje godinu lansiranja proizvoda

N. D.

(Foto: Porsche)

Porsche AG je energično i perspektivno započeo izazovnu finansijsku godinu 2024. U ovoj godini lansiranja proizvoda, proizvođač sportskih automobila obnavlja četiri od svojih šest linija modela.

Prvo tromjesečje obilježilo je povećanje treće generacije modela Panamera i novog Taycana. Osim toga, uložena su velika ulaganja u digitalizaciju i istraživanje i razvoj. U skladu s tim, Porsche grupa je zabilježila očekivani pad prodaje i zarade u prva tri mjeseca. Na kraju kvartala, prihod od prodaje Grupe iznosio je 9,01 milijardu eura (prethodna godina: 10,10 milijardi eura). Operativna dobit Grupe iznosila je 1,28 milijardi eura (prethodna godina: 1,84 milijarde eura). Grupni prihod od prodaje iznosio je 14,2 posto (prethodna godina: 18,2 posto).

– Čak i u teškim vremenima, naša finansijska snaga nam omogućava da odlučno ulažemo u našu budućnost. Jačamo naš portfelj proizvoda, našu moć inovacija i naše proizvode i usluge, kaže Lutz Meschke, zamjenik predsjednika i član Izvršnog odbora za financije i IT u Porsche AG.

– U prvom kvartalu smo dobili veliki zamah da postavimo temelje za budući uspjeh. Nakon toga ćemo krenuti na tlo, dodao je.

Meschke sažima razloge za trenutni razvoj na sljedeći način:

– Porsche ide naprijed s transformacijom i do kraja 2024. obnovit će četiri od svojih šest linija modela. Sveobuhvatna nadogradnja našeg portfelja proizvoda povezana je s velikim naporom i zahtijeva mnogo od cijelog Porsche tima. Ali naša ulaganja i lansiranje proizvoda danas su naš sutrašnji profit.

Započeto obnavljanje asortimana modela izazvalo je snažno aperiodično povećanje troškova istraživanja i razvoja i marketinških aktivnosti u prvom kvartalu 2024. Dva povećanja u prva tri mjeseca također su uticala na zalihe i prodaju.

– U izazovnom okruženju, ostajemo na pravom putu i odlučno slijedimo našu strategiju. U ovoj godini lansiranja Porsche proizvoda, na put ćemo staviti četiri uzbudljiva nova sportska automobila iz četiri linije modela. To će nam osigurati vjetar u leđa u godinama koje dolaze. Zahvaljujem se našem visoko motiviranom timu, koji se s punim zadovoljstvom nosi sa zahtjevnim lansiranjem proizvoda, kaže predsjednik Izvršnog odbora Oliver Blume.

Nova Panamera i novi Taycan će biti praćeni novim lansiranjem u linijama modela Macan i 911. Time će 2024. biti najveća godina lansiranja proizvoda u historiji kompanije.

Isporuka kupcima u prva tri mjeseca ove godine iznosila je 77.640 vozila (prethodna godina: 80.767). Porsche nastavlja da ima vrlo dobro izbalansiranu strukturu prodaje koja može kompenzirati fluktuacije u pojedinačnim prodajnim regijama. Rast je bio posebno snažan u prodajnim regijama u Njemačkoj i prekomorskim i tržištima u razvoju: u Njemačkoj je 11.274 kupaca preuzelo svoj novi Porsche – 37 posto više nego prethodne godine. U regionu prekomorskih i tržišta u razvoju isporučeno je 14.895 novih automobila. To je jednako povećanju od 14 posto.

Uprkos i dalje izazovnom makroekonomskom okruženju, Porsche AG ostaje pri svojim prognozama, pod uslovom da se makroekonomsko okruženje značajno ne pogorša. Kompanija očekuje operativni povrat od prodaje Grupe u rasponu od 15 do 17 posto za cijelu 2024. godinu. Ove smjernice su zasnovane na pretpostavljenim prihodima Grupe od prodaje u rasponu od 40 do 42 milijarde eura. Srednjoročno, Porsche se drži svoje prognoze o operativnom povratu od prodaje Grupe od otprilike 17 do 19 posto. Dugoročno gledano, proizvođač sportskih automobila ima za cilj operativni povrat Grupe od prodaje od više od 20 posto.

Povezani članci