Marx.ba
Porsche sada nudi Manthey Kit za trenutni 911 GT3 RS (992), koji dodatno poboljšava performanse ovog automobila na stazi. Kit povećava pritisak na tlo, što omogućava veće brzine u krivinama. Suspenzija je posebno prilagođena za vožnju na stazi, dok su kočnice optimizirane za visoke zahtjeve vožnje tokom track-day događaja. Novi Manthey Kit razvijen je u bliskoj saradnji između Porsche Razvojnog centra u Weissachu i Manthey inženjera u Meuspathu. Ove komponente, usmjerene na stazu, biće dostupne putem Porsche Centara.
Više od tone downforce-a pri 285 km/h
Opsežne promjene na aerodinamičkim komponentama čine Manthey Kit za 911 GT3 RS odmah prepoznatljivim. Spoiler sa novim profilom krila je značajno proširen i podržan ojačanjima od karbonskih vlakana. Zajedno s preoblikovanim Gurney flapovima na blatobranima i dva “dive plane” na svakoj strani prednjeg branika, spoiler povećava downforce na prednjoj osovini. Stražnje staklo je zamijenjeno panelom od karbonskih vlakana koji je 25% lakši, na kojem je postavljen karbonski “shark fin” dizajniran za povećanje stabilnosti u krivinama. U kombinaciji sa šest dodatnih finova na krovu, ovo također omogućava bolji protok hladnog vazduha sa stražnjeg radijatora, čak i pod ekstremnim uvjetima vožnje. Razdvojeni karbonski DRS element na stražnjem krilu – zajedno sa širim krajnjim pločama – povećava downforce na stražnjoj osovini. Značajno prošireni stražnji difuzor s dužim karbonskim “finovima” također povećava downforce bez povećanja otpora zraka. Karbonske “aerodisc” felne smanjuju otpor zraka i savršeno nadopunjuju aerodinamičke komponente koje zajedno optimiziraju protok zraka i maksimaliziraju ukupnu efikasnost. Ukupno, downforce je značajno povećan bez povećanja otpora. Pri 285 km/h, 911 GT3 RS s Manthey Kitom stvara više od 1.000 kg downforce-a. Ovo omogućava veće brzine u brzim i srednje brzim krivinama te maksimalnu stabilnost vozila.
Poluaktivna coilover suspenzija
Brzine opruga na poluaktivnoj coilover suspenziji prilagođene su novim vrijednostima downforce-a. Brzine opruga su povećane za 30% na prednjoj osovini i 15% na stražnjoj osovini. Četiri senzora za ubrzanje na točkovima i tri senzora za ubrzanje karoserije – uz novu kontrolnu jedinicu – omogućavaju potpuno automatsko podešavanje amortizacije, koje je ekstremno brzo i precizno. Novi amortizeri rade s dva odvojena ventila za kompresiju i povratne faze i neovisno se kontroliraju. Ovo osigurava precizno podešavanje za promjenjive uvjete vožnje i staze, što maksimalno poboljšava stabilnost na stazi. Ovisno o načinu vožnje (Normal, Sport, Track), dostupni su različiti skupovi parametara za osnovne karakteristike amortizacije. U Track načinu, osnovno podešavanje može se također ručno prilagoditi prema vlastitim željama pomoću rotirajućih kontrola na volanu.
Racing kočioni pločice posebno optimizirane za track-day vožnje
Kočioni dijelovi Manthey Kita posebno su prilagođeni zahtjevima vožnje na stazi. Čelične kočione cijevi omogućavaju direktniji osjećaj na papučici kočnice i brži odziv. Opcionalne racing kočione pločice dostupne su za vozila sa Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) sistemom. Ove pločice posebno su razvijene za track-day vožnju i smanjuju izbljeđivanje (fading), dok istovremeno povećavaju odzivnost i preciznost kontrole. Kočione pločice karakterizira dosljedan rad kroz širok temperaturni raspon, kao i vrlo dobra otpornost na habanje, kako same pločice, tako i diskovi.
Opsežni dodaci za poboljšanje individualnosti
Kupci koji žele dodati sportske vizualne elemente mogu personalizirati svoj 911 GT3 RS s posebnim dodacima. Osvijetljene zaštite pragova od karbonskih vlakana s Manthey natpisom u crvenoj i bijeloj boji, LED projektori na vratima s bijelim Manthey natpisom i naljepnice u različitim bojama na karbonskim “aerodisc” felgama naglašavaju karakter 911 GT3 RS. Dodatno, Manthey natpis može se primijeniti na vrata automobila u nijansama Neodyme, bijeloj ili crnoj. Također, tu je i kuka za vuču koja se može koristiti na stazi, a dostupna je u crvenoj, crnoj ili žutoj boji, i može se pričvrstiti na prednji ili stražnji kraj koristeći odgovarajući navojni otvor. Mora se ukloniti ako se vozilo koristi na javnim cestama.
Značajno poboljšane performanse na stazi
– S Manthey Kitom, 911 GT3 RS je značajno poboljšan na stazi, naročito u srednje brzim krivinama, kaže Porsche brand ambasador Jörg Bergmeister.
– Auto se manje naginje, podiže i kotrlja, pružajući mnogo stabilniju aerodinamičku platformu. Visoki kontaktni pritisak stoga ostaje vrlo konstantan u svim uvjetima vožnje. Tokom dvije godine, zajedno s Porsche inženjerima, radili smo na novom Manthey Kitu za 911 GT3 RS i testirali ga kroz nekoliko hiljada kilometara na evropskim stazama i na Nürburgring Nordschleife“, kaže Nicolas Raeder, generalni direktor Manthey Racing GmbH. „Naši podaci obećavaju značajno poboljšanje vremena krugova u odnosu na standardni 911 GT3 RS. Do sada, vremenski uvjeti su nas spriječili da postignemo zvanično vrijeme na Nordschleife, ali želimo to nadoknaditi pri prvoj sljedećoj prilici, naglašava.
Manthey Kit za 911 GT3 RS može se sada naručiti. Bit će dostupan na tržištima EU od januara 2025., a izvan EU od marta 2025. po cijeni od 76.911 Eura, bez poreza na dodanu vrijednost i instalacije u Porsche Centru. Garancija proizvođača za 911 GT3 RS ostaje nepromijenjena.
VEZANO