Marx.ba
Elektrifikacija ostaje u fokusu, ali više ne intenzitetom kako je bilo planirano. Novi izvršni direktor kompanije Gernot Dollner je izjavio da će nastaviti da podstiče prodaju modela pokretanih motorima s unutrašnjim sagorijevanjem, hibrida i plug-in hibrida te električnih automobila, ali u skladu s tim kako bi svoje distributere učinili sretnima.
Posljednjih godina Audi je najavio 20 novih modela do 2026. godine od čega bi njih bar pola bilo električno. Međutim, redoslijed lansiranja pritom nije bio definisan, a sada Dollner tvrdi da je lansiranje klasično pokretanih modela s unutrašnjim sagorijevanjem i plug-in hibrida kratkoročno gledano bolje za potrošače i njih same.
– Prvo smo pogledali koji redoslijed i intenzitet lansiranja organizacija može da podnese. Na kraju smo odlučili da to razvučemo da ne bismo preopteretili time i zastupništva, rekao je Dollner za Bloomberg.
Nema sumnje, Audi će morati uskoro da krene s lansiranjem novih modela jer Mercedes i BMW rade punom parom, i to svejedno da li govorimo o klasično pokretanim modelima ili električnim novitetima.
Audi još uvijek čeka finalizaciju PPE platforme, koja kasni zbog problema Volkswagena sa softverom. Audi Q6 e-tron je poput još nekih Porschea i Bentleyja odlagan u nekoliko navrata.
– S ovom trijadom – našim novim električnim vozilima, novom generacijom plug-in hibrida i modelima motora s unutrašnjim sagorijevanjem – robusno smo i fleksibilno pozicionirani za prelaznu fazu, rekao je Dollner.
Dodao je da će električna vozila i dalje biti važna za marku jer prednosti tehnologije postaju “korak po korak vidljive potrošačima”.