Marketing X Business

Povećanjem prodaje Barbie proizvoda isplatio se Mattelov "robusni marketing"

Marx.ba

(Izvor: Barbie the movie)

Mattel je izvijestio o pozitivnom porastu prodaje po prvi put u godinu dana, što predsjednik i izvršni direktor Ynon Kreiz pripisuje uspjehu ovoljetnog filma Barbie s Margot Robbie. Barbieina prodaja širom svijeta porasla je 16% u odnosu na prethodnu godinu, sa 519,6 miliona dolara prošle godine na 605,1 miliona dolara u poslednjem kvartalu.

U Sjevernoj Americi, prodaja Barbie porasla je za 26%. Kreiz je pohvalio Barbie film za doprinos rezultatima u trećem kvartalu.

– Naši rezultati su bili od koristi od uspjeha Barbie filma, koji je postao globalni kulturni fenomen i označio ključnu prekretnicu za Mattel, rekao je.

Finansijski direktor kompanije Anthony DiSilvestro također je pohvalio Mattelove “snažne marketinške napore” za pomoć u prodaji Barbie lutaka. Ukupna prodaja Mattela porasla je 9% u kvartalu na 1,9 milijardi dolara, što ga čini prvim tromjesečjem od trećeg kvartala 2022. u kojem je kompanija prijavila rast prodaje.

Film o Barbie je viđen kao velika kocka Mattela, a priča se da je kompanija potrošila više od 100 miliona dolara na marketing za njega.

Kreiz je rekao investitorima da ne misli da su Mattelove marketinške sposobnosti bile “potpuno prepoznate” izvan “oka igračke” prije filma o Barbie.

– Mi smo kreativna kompanija, mi smo inovativna kompanija, ali smo i stručnjaci u kreiranju potražnje, rekao je.

– Mi koristimo naše sposobnosti i naš maloprodajni domet i stručnost kako bismo promovirali i plasirali film zajedno s Warner Brothersom, koji su obavili odličan posao, ali to zaista pojačavamo i pretvaramo u kulturni fenomen, poručio je.

Ovo se uklapa s onim što je Mattelov globalni šef portfelja Barbie i lutaka rekao za Marketing Week ovog ljeta.

– Uvijek smo bili jasni da ne želimo da akcioni film uživo bude reklama za igračke, rekla je Lisa McKnight.

Iako je rast prodaje pozitivan, Mattel zadržava svoje smjernice za cijelu godinu, sugerirajući da možda ne očekuje da će efekat Barbie filma povećati prodaju u četvrtom tromjesečju.

– Mi poslujemo u izazovnom makroekonomskom okruženju sa većom volatilnošću koja može utjecati na potražnju potrošača, rekao je DiSilvestro.