Marketing X Business

Povratak u region moguć u novoj ekspanziji Etihad Airwaysa

Marx.ba

(Foto: Etihad Airways/Facebook)

Etihad Airways će u novembru objaviti “oko deset novih linija”, što budi nadu da bi se avioprevoznik mogao vratiti u region, uz mnogo mogućnosti u ponudi. Glavni komercijalni direktor avioprijevoznika Ujedinjenih Arapskih Emirata otkrio je da će devet od deset ruta biti potpuno nove u mreži aviokompanije, dok je jedna ranije bila opslužena.

Ranije ovog mjeseca, avioprevoznik je predstavio planove za pokretanje letova za Varšavu i Prag. Etihad planira ambiciozan put rasta do 2030. godine, sa ciljem da utrostruči broj prevezenih putnika na 33 miliona, udvostruči svoju flotu na 150 aviona i poveća kilometre raspoloživih sjedišta za oko 30 posto godišnje u narednih pet godina.

Etihad je ranije opsluživao Beograd zahvaljujući ulaganju u kapital Air Serbia. Iako emiratski avioprevoznik više nema udio, nedavno je obnovio široko kod-šer partnerstvo sa avio-kompanijom. Etihad je posljednji put opsluživao Beograd u oktobru 2020. U 2019. prevezao je 114.256 putnika na liniji Abu Dabi – Beograd sa prosječnim godišnjim faktorom opterećenja od 87,2%. To je djelimično bio rezultat saradnje sa Air Serbia, koja je omogućila da značajan broj putnika u Evropu usmjerava kroz Beograd.

– Srbija trenutno nije deo naše operativne mreže, ali ostaje važno tržište za Etihad Airways. Kontinuirano razmatramo dalji razvoj mreže i kao dio ovog procesa redovno ćemo procjenjivati ​​potencijal za ponovno uspostavljanje veze između Abu Dabija i Beograda, rekao je prevoznik, piše EX YU aviation.

Ovog ljeta Sarajevo je saobraćalo osam avio-kompanija sa Bliskog istoka. Među njima je i Wizz Air Abu Dhabi, međutim, Aerodrom Sarajevo je glavni grad Emirata naveo kao jednu od preko 20 linija od strateškog značaja koje ispunjavaju uslove za subvencije u tekućem javnom pozivu avio-kompanijama koje je raspisala Turistička zajednica KS za poboljšanje zračne povezanosti grada. Vjeruje se da je tender, koji se zatvara ovih dana, izazvao značajno interesovanje i kod naslijeđenih i kod niskotarifnih prijevoznika.

I Aerodrom Skoplje nastoji obnoviti povezanost sa Zaljevom nakon što su i Qatar Airways i Flydubai prekinuli operacije u gradu nakon početka pandemije koronavirusa. Etihad je također ranije bio u pregovorima sa Aerodromom Zagreb i slovenačkom vladom, ukazujući na interes za regiju prije restrukturiranja. Obnovljeni fokus na sezonske destinacije za odmor u Evropi također je stavio obalne aerodrome u regionu sa dobrim izgledima da u budućnosti dočekaju Etihad.