Marketing X Business

Predstavljamo nova oglasna rješenja za povećanje potražnje zasnovana na AI

N. D.

This image has an empty alt attribute; its file name is Demand-Gen-header-1024x576.webp
(Foto: Search engineland)

Google i YouTube nova rješenja zasnovana na umjetnoj inteligenciji pomažu oglašivačima da umnože svoju kreativnost i generiraju potražnju. Google AI pokreće toliko toga što ljudi vole na YouTubeu: preporuke sadržaja, pristupačnost, korisničko iskustvo i još mnogo toga. On također pokreće rješenja za oglase koja vam pomažu u vođenju vašeg poslovanja.

Predstavljamo dvije nove Google kampanje zasnovane na umjetnoj inteligenciji, Demand Gen i Video View kampanje. Oni olakšavaju povezivanje s potrošačima i podstiču potražnju od sredine toka, sve do kupovine.

Istraživanja već pokazuju da 87% potrošača kaže da im YouTube pomaže da brže donesu odluke o kupovini.

Ova rješenja za oglase koriste relevantne, impresivne kreative kako bi potaknule akciju i konverzije u važnim trenucima.

Demand Gen nude skup jedinstvenih karakteristika dizajniranih posebno za potrebe današnjeg društvenog marketinga. Istraživanja pokazuju da je 91% potrošača poduzelo akciju odmah nakon što su otkrili nove proizvode ili brendove na Google feedovima, kao što su Discover ili Gmail.

Uz Demand Gen, vaši video i slikovni materijali s najboljim učinkom integrirani su u naše najvizuelnije dodirne točke usmjerene na zabavu — YouTube, YouTube Shorts, Discover i Gmail. Ovi proizvodi dosežu preko 3 milijarde korisnika mjesečno dok strimuju, skroluju i povezuju se. Uz potpuno novi tok izgradnje Demand Gena, lakše je nego ikad da dovedete vaše slike i video materijale s najboljim učinkom u Google Ads i pregledate kako će izgledati prije nego što se pokrenu.

Ove kampanje možete učiniti još pametnijim i relevantnijim tako što ćete upariti prilagođene oglase s potpuno novim sličnim segmentima na osnovu vaših lista publike. Optimizacijom za konverzije, kao i licitiranjem za povećanje broja klikova, možete kreirati duboko relevantne kampanje na osnovu svojih ciljeva koje podstiču pravu akciju u pravom trenutku. Na primjer, možete odabrati da povećate konverzije kod postojećih kupaca nudeći im popust na novu liniju proizvoda. Ili, možete generirati potražnju tako što ćete privući novu publiku na svoju web lokaciju uz specijalnu ponudu da se pridružite programu pretplate vašeg brenda.

Sa kampanjama za prikaz videa, brendovi mogu maksimizirati preglede u in-streamu, in-feedu i sada YouTube Shorts, sve u jednoj kampanji. U ranom testiranju, video kampanje su postigle u prosjeku 40% više pregleda u poređenju sa in-stream kampanjama cijene po pregledu koje je moguće preskočiti.

Primjera radi Samsung Njemačka je želio angažirati svoju ciljnu publiku generacije Z tokom vrhunca sezone praznika. Sa kampanjama za prikaz videa, Samsung je uspio značajno povećati preglede i postići inkrementalni doseg od 94%, uz istovremeno smanjenje CPM-a i generiranje najboljeg povećanja razmatranja u klasi.

Danas se od marketara traži da urade više sa manje. Višestruki makro izazovi, od inflacijskih pritisaka do ograničenja u lancu snabdijevanja, tjeraju na teže odluke za svakog donosioca odluka u poslovanju i marketingu. Ova rješenja vođena umjetnom inteligencijom omogućavaju vam da izmjerite inkrementalni uticaj vaših kampanja uz povećanje brenda, povećanje pretrage i atribuciju zasnovanu na podacima, pomažući vam da efikasnije donosite pametnije odluke.