Marketing X Business

Premium marka kompanije BYD dolazi u Evropu

Marx.ba

(Foto: BYD)

Premium marka kineskog proizvođača BYD-a krajem godine dolazi u Evropu. Denza je službeno predstavljena u Milanu. Ova marka je život započela 2011. godine kao zajedničko (50:50) ulaganje Mercedes-Benza i BYD-a, ali je kineski proizvođač kasnije otkupio polovicu Mercedesova udjela.

Trenutno Denza ima pet električnih i plug-in hibridna modela na kineskom tržištu, minivan D9, SUV vozila N7 i N9 te limuzinu Z9 i karavan Z9 GT. Kompanija je 2024. doživjela značajan rast prodaje u Kini, prodavši 125.674 vozila, piše HAK.

Na evropskom tržištu Denza će se pokušati biti konkurencija etabliranim proizvođačima. Ideja je da sve BYD-ove premium marke (a ima hi tri) u Evropi nastupaju kao Denza.

U Evropu sigurno dolazi luksuzni Z9 GT. U Kini, Z9 GT se nudi kao plug-in hibrid s cijenom od približno 41.500 eura i kao električni automobil s 1.000 KS i početnom cijenom od 44.000 eura. Za dizajn Z9 GT zaslužan je Wolfgang Egger, veteran iz Audija.

Naravno, bit će zahtjevan posao probiti se na evopsko tržište premium vozila. Bilo je i ranijih pokušaja, ali sa skromnim uspjehom.

VEZANO

Da li je kraj satelitskim navigacijama u vozilima: Hoće li sve preuzeti umjetna inteligencija