Marketing X Business

Prodor u sport: Dionice Netflixa uzletjele blizu rekorda

Marx.ba

(Foto: Netflix help center)

Netflix (NFLX) se približava najvišem nivou vrijednosti dionica svih vremena, koji je postigao u novembru 2021. godine, dok investitori pozdravljaju prodor kompanije u sport, a taj njen sektor podržan oglasima nastavlja da jača.

Netflix je nedavno dobio prava na streaming za dve NFL utakmice koje će se emitovati na Božić, kao dio ugovora za tri sezone. Kompanija je također rekla oglašivačima, na svom prvom predstavljanju u maju, da je njen oglasni nivo dostigao 40 miliona mjesečno aktivnih korisnika globalno, što je značajan skok u odnosu na 15 miliona korisnika koje je kompanija otkrila u novembru i povećanje od 35 miliona korisnika u poređenju sa istim periodom prošle godine.

Ovaj rast dolazi jer je Netflix povećao cijene svojih pretplata bez oglasa u pokušaju da privuče više korisnika na svoju ponudu podržanu oglasima.

Netflixovo suzbijanje dijeljenja lozinki takođe je podiglo rast prihoda i povećalo ukupnu bazu pretplatnika platforme, sa još više od devet miliona korisnika dodatih u prvom kvartalu.

U petak se dionicams trgovalo na oko 685 dolara. Dionice su 17. novembra 2021. završile na rekordnoj visini od 691,69 dolara.

Dionice Netflixa porasle su oko 40 posto od početka godine, ali to nije bio sasvim lak put. U aprilu je kompanija rekla da će prestati da izvještava o brojevima pretplatnika početkom slijedeće godine, što je izazvalo zabrinutost oko dugoročnog rasta korisničke baze i dovelo do pada dionica.

Ipak, neki analitičari sa Wall Streeta pohvalili su nedavne poteze kompanije da podstakne rast prihoda, a analitičarka Needhama Laura Martin ponovila je svoju ocjenu i ciljnu cijenu od 700 dolara u novoj bilješci objavljenoj u ponedeljak.

Ona je rekla da je optimistična u vezi sa globalnom razmjerom kompanije i nedavnim povećanjem cijena njene premium ponude, zajedno sa mogućnošću povezivanja sa drugim uslugama, kako bi se smanjio odlazak korisnika ili otkazivanje pretplatničkih planova.

Analitičarka je dodala da predviđa daljnje ubrzanje prihoda zbog oglašavanja, koje bi također trebalo povećati marže.