Marketing X Business

Promocija domaćih turističkih potencijala na sajmu Tourism Expo Japan – Osaka 2023

Marx.ba

(Izvor: TZKS)

Turistička zajednica Kantona Sarajevo je sa partnerima – Vanjskotrgovinskom/Spoljnotrgovinskom komorom BiH, Turkish Airlines-om, USAID Razvojem održivog turizma u Bosni i Hercegovini  i  turističkimagencijama iz BiH (Bosnia Travel Tours, Lambada Travel, Sarajevo Funky Tours, BH Passport, Fortuna Tours Mostar, Zoom Travel Bosnia, Bosnian Tour Operator, Devim Tours) učestvovala na sajmu Tourism Expo Japan – Osaka 2023. Sajam je trajao od 26. do 29. oktobra 2023. godine.

Radi se o tradiconalnom sajmu koji se održava od 2014. godine u Japanu a na kojem je Turistička zajednica KS prvi put promovisala turističku ponudu posjetiocima. Na štandu je vladalo veliko interesovanje, uz upite kako najlakše doći do naše turističke destinacije, kakve su mogućnosti smještaja, o historiji i kulturi naše zemlje, koja su naša najatraktivnija prirodna bogatstva, kakva je gastronomija i slično.

Podršku promociji turizma pružio je Mato Zeko, ambasador BiH u Japanu, koji je posjetio štand BiH na sajmu u Osaki, a potom predstavnike Turističke zajednice KS ugostio u Ambasadi BiH u Tokiju. Razgovarano je o zajedničkim aktivnostima u cilju jačanja turizma, a prvi konkretni rezulati bi se mogli očekivati već za nekoliko mjeseci prilikom obilježavanja 40 godina od održavanja Zimskih olimpijskih igara u Sarajevu.

Radi se o jednom od najvećih svjetskih godišnjih festivala putovanja, koji za tu priliku okuplja zemlje i regije iz cijelog svijeta i turističke destinacije iz cijelog Japana. Na sajmu je učestvovalo 70 zemalja iz svijeta, odnosno blizu 1300 učesnika, a tokom četiri dana sajamskih aktivnosti organizatori su zabilježili blizu 150 000 posjetilaca.

Izglači su bili raspoređeni u šest dvorana, a naš štand je u dijelu izlagača iz Europe. Sajam je ove godine ponovo organiziran nakon nekoliko godina pauze zbog pandemije koronavirusa. Događaj organiziraju Japansko udruženje za putovanja i turizam, Japansko udruženje turističkih agenata (JATA) i Japanska nacionalna turistička organizacija (JNTO) a tokom četiri dana trajanja desili su se brojni poslovni sastanci, diskusije i direktna promocija između poduzeća i poslovnih korisnika. Bila je to jedinstvena prilika da se na efikasan i konkurentan način promoviše poslovanje na japanskom tržištu.