Marx.ba

Sportski brend Puma u četvrtak je izvijestio o padu profitne marže u prvom tromjesečju i stagnaciji prodaje u prvom tromjesečju, jer kompanija smanjuje troškove u pokušaju da preokrene svoje poslovanje.
Pumina prodaja od 2,076 milijardi eura (2,35 milijardi dolara) bila je nešto bolja od prognoze analitičara od 2,041 milijarde eura, što je porast od 0,1% u usporedbi s prvim tromjesečjem prošle godine.
Slabija prodaja trgovcima u SAD i Kini smanjila je Pumino veleprodajno poslovanje – glavni pokretač prodaje – za 3,6%.
Puma je u periodu neizvjesnosti, nakon što je prošli mjesec za novog izvršnog direktora imenovala bivšeg šefa prodaje Adidasa Arthura Hoelda kako bi preokrenula poslovanje. Arne Freundt odstupio je 11. aprila, a uprava vodi kompaniju do 1. jula kada Hoeld preuzima vodstvo.
Puma se držala svojih prognoza za 2025. godinu o “niskom do srednjem jednoznamenkastom” rastu prodaje, ali je rekla da to isključuje bilo kakav utjecaj američkih tarifa.
VEZANO
Adidas nadmašio očekivanja tržišta rastom profita od 82 odsto