Marx.ba
Nedavno su se pojavili izvještaji o prodaji pametnih telefona u trećem kvartalu ove godine, a sada stiže izvještaj o prodaji tableta u istom periodu.
Novi izvještaj IDC-a je objavljen i odnosi se na isporuke tableta širom svijeta za treći kvartal ove godine (od sedmog do devetog mjeseca), pri čemu je tržište ukupno poraslo za 20,4%, dosegnuvši 39,6 miliona jedinica.
Apple i dalje dominira sa 12,6 miliona isporučenih tableta i tržišnim udjelom od 31,7%. Iako su isporuke porasle za 1,4% u odnosu na isti kvartal prošle 2023. godine, Appleov tržišni udio zapravo je opao sa 37,7%.
Na drugom mjestu našao se južnokorejski tehnološki gigant Samsung sa 7,1 milion isporučenih jedinica i tržišnim udjelom od 17,9%, uz rast isporuka od 18,3%, ali s padom tržišnog udjela sa 18,2% prije godinu dana. Prodaja Samsunga bila je vođena serijom Galaxy Tab A9 nižeg ranga, a ne premium modelima Galaxy Tab S10+ i S10 Ultra.
Amazon se nalazi na trećem mjestu s 4,6 miliona isporuka i 11,6% tržišnog udjela, zahvaljujući impresivnom rastu isporuka od 111,3%. Rast Amazona prvenstveno je uzrokovan prodajama na Prime Day. Huawei također pokazuje impresivan rast od 44,1%, te sada ima tržišni udio od 8,2% nakon isporuke od 3,3 miliona jedinica (u poređenju s 6,9% i 2,3 miliona iz istog kvartala prošle godine). Ključni uređaj Huaweija bio je MatePad SE 11.
Listu od Top 5 zatvara kompanija Lenovo sa 3 miliona isporuka i tržišnim udjelom od 7,6%, što je porast u odnosu na 2,6 miliona, ali pad u odnosu na 8% u Q3 2023. Rast Lenova došao je iz Kine i Zapadne Evrope, piše Bajtbox.
VEZANO
Globalno tržište pametnih telefona ostvarilo najbolji kvartalni rezultat od pandemije