Marx.ba

April ove godine je bio težak mjesec za digitalne divove, skoro sve vodeće globalne web stranice zabilježile su pad mjesečnih posjeta.
Ipak, ChatGPT se istako kao jedina stranica koja nije imala silazni trend, nego je zabilježila nagli porast prometa, prenosi Bug.
Kao najpopularniji AI chatbot, ChatGPT je postao integralni alat koji ljudi svakodnevno koriste za jednostavne upite i složene zadatke.
Web stranica ChatGPT ima stalni snažni porast prometa. U aprilu 2025. stranica je dosegla 5,14 milijardi posjeta, što je porast od 182% u odnosu na prethodnu godinu. Stranica ChatGPT.com zabilježila je porast mjesečnog prometa za 13 posto, a OpenAI je objavio nekoliko ažuriranja ChatGPT-a tokom marta i aprila, poboljšavajući različite GPT modele.
U međuvremenu, ostale najposjećenije web stranice poput Googlea, YouTubea i Facebooka zabilježile su pad mjesečnog prometa u aprilu.
Wikipedia je zabilježila najveći pad od -6,1%, što potencijalno ukazuje na usporavanje istraživačke aktivnosti ili konkurenciju alata pokretanih umjetnom inteligencijom poput ChatGPT-a. Društvena mreža X.com slijedila je s promjenom mjesečnog prometa od -5,2% .

Porast ChatGPT-a i snažno zadržavanje korisnika ističu promjenu preferencija prema brzim, personaliziranim informacijama iz alata temeljenih na umjetnoj inteligenciji.
Korisnici se okreću AI alatima kao besplatnim tražilicama koje sintetiziraju informacije iz različitih izvora, ostavljajući divove poput Wikipedije ranjivima.
Međutim, s obzirom na to da online divovi poput Googlea i Mete uključuju umjetnu inteligenciju u svoje ekosisteme, cjelokupni digitalni pomak više se odnosi na prihvaćanje umjetne inteligencije nego na takmičenje s njom.
VEZANO
Lenovo ostvario drugi najveći godišnji prihod u historiji kompanije