Marketing X Business

Slijedi revolucija u svijetu automobila: Ferrari sprema nešto potpuno novo

Marx.ba

(Izvor: Shutterstock)

Iako ozbiljno priprema teren za električnu eru, Ferrari još uvijek ne razmišlja od potpunom odustajanju od mirisa benzina i klasničnih sportskih automobila sa „V“ motorima.

Prvi potpuno elektirčni Ferrari jedan je od najviše iščekivanih automobila u historiji automobilizma, istakao je izvršni direktor čuvenog italijanskog proizvođača Benedetto Vigna.

– Mnogo mi se sviđa. Sretan sam zato što vi ne možete vidite ono što ja viđam, izjavio je Vigna u intervjuu za Bloomberg.

Međutim, od čelnika Ferrarija se ne može očekivati da dozvoli, ni sebi ni drugima, da bilo šta od informacija procuri u javnost toliko prije debija električnog superautomobila, najavljenog za drugu polovinu 2025. godine.

– Naš entuzijazam je veoma jak, ulažemo mnogo energije i domišljatosti u tehnologiju i u fabriku, u istraživanje i razvoj. Svi su veoma posvećeni tome, istakao je direktor Ferrarija.

Kompletan proces proizvodnje budućeg super-elektromobila će se odvijati pod jednim – Ferrarijevim – krovom, od baterija i motora, do kompletne elektronika i finalnog sklapanja.

Za tu namjenu, u Maranelu se gradi potpuno nova fabrika koja bi trebalo da bude završena u junu 2024., u kojoj će se, osim električnih, proizvoditi i automobili sa hibridnim pogonom.

Ferrari je već odabrao strateškog dobavljača za baterijske ćelije, kojeg Vigna nije želio imenovati, samo naglasivši da je riječ o kompaniji koja je izabrana na osnovu svoje kompetencije i želje da „napravi nešto potpuno novo“.

Inženjeri Ferrarija veoma detaljno promišljaju kompletan razvojni proces svog budućeg električnog prvenca, od prvih primjeraka namijenjenih testiranjima svih sistema vozila, preko usavršenijih prototipova, pa do kompletnog proizvoda koji bi svjetlost dana trebalo da ugleda za dve godine.

– Mogu da kažem samo ovo. Biće jedinstven! Biće to pravi Ferrari, istakao je Vigna.

Plan kompanije je da udio modela sa hibridnim pogonom do 2026. godine dostigne 55 posto. Činjenica da su samo u jednom kvartalu ove godine, u ukupnoj prodaji Ferrarija hibridi bili zastupljeni sa čak 43 posto, govori da će u tome i uspjeti.