Marketing X Business

Smanjenje ugljen-dioksida kroz nakit: Poznati brend podiže svijest o očuvanju okoline

Marx.ba

(Izvor: X)

Danski gigant u prodaji nakita, Pandora, najavio je prelazak na reciklirane plemenite metale u svojoj proizvodnji, započinjući revoluciju u smanjenju emisije štetnih gasova. Odluka kompanije da odbaci iskopano srebro i zlato u korist recikliranih metala predstavlja značajan korak ka očuvanju okoline.

Prema godišnjem izvještaju, Pandora godišnje koristi impresivnih 340 tona srebra i jednu tonu zlata. Ovim potezom, očekuje se smanjenje emisije ugljen-dioksida za čak 58.000 tona godišnje, što predstavlja značajan doprinos očuvanju okoline.

Iako prelazak na reciklirane metale nosi određene izazove, poput rizika od krađe metala koji se mogu prodati kao otpad za recikliranje, Pandora je odlučila da usvoji standarde odgovornosti u saradnji sa “Savjetom odgovornog nakita”. Ova inicijativa ima za cilj da osigura transparentnost i odgovornost u lancu snabdijevanja. Posebno izazovno je prelazak na reciklirano srebro, budući da je procenat srebra koji se reciklira izuzetno nizak.

Foto: Shutterstock
(Izvor: Shutterstock)

Međutim, Pandora je angažovala svoje dobavljače, poput švicarskog rafinera metala MKS PAMP, kako bi razvila specijalne linije snabdijevanja za reciklirano srebro.

Ovaj korak također naglašava posvećenost Pandore održivom poslovanju, jer kompanija ne samo da prelazi na reciklirane metale, već i prodaje dijamante proizvedene u laboratoriji koristeći obnovljivu energiju.

Industrija nakita, koja tradicionalno ima visok ekološki otisak, sada se suočava s novim izazovima i obavezama prema očuvanju okoline. Pandora, kao lider u ovoj industriji, postavlja standarde i pokazuje put ka održivijoj budućnosti.

Ukupno, prelazak na reciklirane metale ne samo što smanjuje ekološki uticaj proizvodnje nakita, već predstavlja i inspirativan primjer kako kompanije mogu preuzeti odgovornost za zaštitu okoline dok nastavljaju poslovati uspješno i profitabilno.