Marketing X Business

Spotify premašio broj od 600 miliona korisnika: Evo detalja o zaradi

Marx.ba

(Izvor: Spotify)

Kompanija Spotify objavila je izvještaj o poslovanju u posljednjem kvartalu prošle godine, a rezultati su i više nego zadovoljavajući.

Tokom posljednja tri mjeseca 2023. godine, Spotify je povećao svoj MAU broj (mjesečno aktivni korisnici) za 28 miliona, nadmašivši tako svoja očekivanja i dostigavši preko 600 miliona korisnika ukupno, što je novi rekord za švedsku kompaniju.

Kada govorimo o prihodima, prihod za cijelu 2023. godinu iznosio je 3,7 milijardi eura, što je 16% više u odnosu na 2022. godinu. Operativni prihod kompanije zabilježio je minus od 75 miliona eura, ali kompanija se pohvalila da su njeni prihodi od reklama dostigli maksimum od 501 milion eura, piše Bajtbox.

Spotify sada broji 602 miliona aktivnih korisnika, a od tog broja 236 miliona koristi Premium nivo pretplate. Ostatak su besplatne usluge koje dolaze s reklamama i raznim ograničenjima. U četvrtom kvartalu 2022. godine ovaj broj iznosio je 205 miliona, što znači da je Spotify zabilježio porast takvih korisnika od 15% na godišnjem nivou.

Navodno se 225 miliona korisnika uključilo u Spotify Wrapped kampanju krajem godine, koji uključuje personalizovan sadržaj za svakog korisnika na temelju njegovih navika slušanja.

Finansijski izvještaj otkrio je da je švedska kompanija zadržala godišnji rast korisnika u svim regijama, a posebno je impresivan rezultat u Južnoj Americi.

Korisnici koji plaćaju uslugu u SAD-u sada imaju izbor od preko 200.000 audio knjiga sa do 15 sati pristupa mjesečno.

Očekivanja za prvi kvartal 2024. godine su da će baza korisnika dostići broj od 618 miliona, dok će navodno broj korisnika koji plaćaju uslugu biti za 3 miliona veći.