Bloomberg Adria
Francuski maloprodajni lanac Carrefour mogao bi ući na tržište Adria regiona u okviru širenja na 10 novih zemalja do 2026.
– Možemo da vas obavijestimo da naša grupa nastavlja da sprovodi strategiju razvoja definisanu strateškim planom za period do 2026. godine, koji ima cilj otvaranje prodavnica u 10 novih zemalja, poručili su iz Carrefoura za Bloomberg Adriju, ne precizirajući koje su to države u pitanju.
Naglasili su i da bi balkanski region mogao biti interesantsn za Carrefour Group do 2026. godine.
Također su podsjetili da je Carrefour International Partnership – odgovoran za razvoj saradnje grupe sa lokalnim partnerima kroz franšizne ugovore – nedavno objavio povratak u Grčku i Bugarsku, gdje je već otvoreno nekoliko desetina prodavnica.
Inače, Carrefour je francuska multinacionalna korporacija za maloprodaju i veleprodaju sa sjedištem u Massyju, Francuska. Sedmi je najveći maloprodajni lanac na svijetu po prihodima, a upravlja lancem hipermarketa, trgovina prehrambenim proizvodima i trgovina mješovitom robom, koji su, prema podacima iz decembra 2021., obuhvatali 13.894 trgovina u više od 30 zemalja.