Marketing X Business

Stigao je Ampere: Brend poznatog proizvođača koji će se baviti samo električnim vozilima

N. D.

(Izvor: Ampere)

Kako bi se suočila s izazovima preobrazbe automobilske industrije i iskoristila prilike koje iz nje proizilaze, ali i kako bi odgovorila na vodeće klimatske izazove, Renault Grupa stvorila je Ampere. Riječ je o novom modelu automobilske kompanije koja želi postati evropski predvodnik na brzorastućem tržištu električnih vozila. Nadahnuta tehnologijom, kompanija Ampere razvija horizontalni poslovni model koji bi trebao omogućiti veću prilagodljivost i ubrzati stvaranje inovacija. Cilj je proizvesti cjenovno pristupačna električna vozila, odnosno učiniti ih dostupnima svim kupcima na evropskom tržištu.

Ampere se oslanja na 15 godina stručnosti u području električnih vozila te spaja prilagodljivu i učinkovitu organizaciju kako bi evropskom tržištu ponudio 100% električna vozila, a kupcima pružio jedinstveno iskustvo.

Firma je osnovana u skladu s planom koji predviđa integraciju okolišnih, društvenih i upravljačkih ciljeva u čitavom lancu vrijednosti – od proizvoda i usluga koje kompanija razvija do samih proizvodnih procesa, čime se potiče niskougljično kružnu ekonomiju. Time Ampere utjelovljuje treće poglavlje strateškog plana Renault Grupe “Renaulution”, pod nazivom “Revolution”.

Ampere zapošljava više od 11.000 radnika, od čega je 35% inženjera. Zaposlenici firmeodgovorni su za dizajn, razvoj, proizvodnju i stavljanje na tržište visokoučinkovitih, sigurnih i održivih vozila s potpisom marke Renault. Svi zajedno ulažu velike napore kako bi omogućili radikalnu preobrazbu i širom otvorili vrata električnoj mobilnosti. Ampere upravlja s 11 lokacija u Francuskoj, među kojima su četiri industrijska postrojenja: središte ElectriCity koje uključuje tvornice u Douaiju, Maubeugeu i Ruitzu, i tvornica u Cléonu.

– Stvorili smo novi model firme specijalizirane za električna vozila i softverska rješenja. U želji da na bolji način predstavimo vlastitu revoluciju i odvažnost svojih timova, odlučili smo se na sljedeće: uvođenje održive korporativne vizije koja se odražava u svakom procesu i proizvodu, oslanjanje na prednosti Grupe i sveobuhvatnu analizu načina na koji djelujemo, stvaranje usko povezanog tima i rad za kolektiv, oslanjanje na francuske korijene kako bismo postali vodeća firma u Evropi te potvrđivanje predanosti kupcima, planetu i svemu što na njemu živi. Plan firme Ampere odražava zahtjevne ambicije Renault Grupe – zato sam jako ponosan što smo napravili tako velik korak naprijed, poručio je Luca de Meo, glavni direktor kompanije Ampere i Renault Grupe.

Logotip firme Ampere izveden je iz dijamantnog oblika – dugovječnog i čuvenog simbola koji odražava ljudsku i industrijsku prošlost firme Renault. Stvoren od nekoliko dijamanata, logotip ilustrira novi model povezanih i prilagodljivih timova, specijaliziranih za različita područja. Njegova kompozicija govori o idejama, neprestanom kretanju i stremljenju ka višem, zajedničkom cilju, poručuju iz novoosnovane kompanije.