Spotify nastavlja istraživati nove puteve kako bi privukao širu publiku na tržištu streaming usluga
Firstpost.com/Š.M
Prema izvještaju Firstpost.com, Spotify razmatra dodavanje muzičkih spotova u aplikaciju. Ovaj potez ima za cilj poboljšanje svoje pozicije u ovom konkurentskom dvoboju i time nastoje privući više publike generacije Z. U posljednje vrijeme, video sadržaj se pokazao unosnijim od audio sadržaja u industriji streaming medija. U vezi s tim, Spotify postepeno uključuje video funkcije u svoju platformu, kao što su “klipovi”, koji podrazumijevaju kratke i video zapise ispod 30 sekundi koje umjetnici mogu koristiti za interakciju sa svojom publikom, slično TikToku.
U nastojanju da se takmiči sa YouTube-om i popularnošću TikToka, Spotify je predstavio muzički početni ekran koji podsjeća na TikTok, omogućavajući korisnicima da pregledaju istaknute video zapise prije slušanja cijele pjesme. Osim toga, platforma sada prezentuje i preko 100.000 podcasta sa video zapisima, što pokazuje posvećenost Spotifyja proširenju svoje video ponude.