Marketing X Business

Swarovski kristali: Kako prepoznati pravi dašak luksuza?

Š.M.

Crashmagazine.com

Obilježavanje rođendana, godišnjica i drugih velikih proslava ponekad može biti pravi mali izazov. Bez obzira koliko dobro poznavali slavljenicu, vremenom se sve ideje brzo iskoriste pa glavobolja oko idealnog poklona nije tako rijetka pojava. Nema žene koja ne voli dobiti dobar i kvalitetan komad nakita koji će joj definitivno ostati uspomena do kraj života. Nakit nikada ne izlazi iz mode, ne mijena boju, ne mijenja oblik, zato je dugovječan. Jedan od brendova koji je postao drugo ime za luksuzni nakit definitivno je Swarovski.

Osoba koja ponosno stoji iza Swarovski brenda i koja je pokrenula proizvodnju kristala za široku upotrebu je Daniel Swarovski,a njegova strast prema nakitu je svjetski poznata. Daniel Swarovski je rodom iz Austrije, a osnovao je svoju kompaniju davne 1895. godine. Pored proizvodnje kristala, kompanija se bavi i optikom, kao i proizvodnjom preciznih, finih brusilica i lake mehanike. Prisustvo Swarovski kristala je globalno, sa preko 3000 prodavnica u 170 zemalja širom sveta, što je ključni izvor prihoda. Impresivna veličina Swarovski fabrike se odražava kroz širok spektar ponude, omogućavajući svakoj ženi i muškarcu da pronađu nešto za sebe, jer se nakit izrađuje od različitih materijala poput minerala, kvarca i sandalovine, što utiče na konačnu cijenu proizvoda.

Zašto je Swarovski toliko poznat?

Specifičnost njihovih kristala i cirkona leži u izuzetnoj sličnosti s dijamantima i gotovo ne postoji šansa da (osim ako niste iskusni poznavatelji nakita i dragog kamenja) vizualno razlikujete dijamante, kristale i cirkone. S vremenom je Swarovski  postao dostupan široj publici. Kupnjom Swarovski nakita sigurni ste da niste kupili lažan nakit, a s druge strane ne morate prodati kuću da biste sebi osigurali ovakav dašak luksuza.

Kako prepoznati prave Swarovski kristale? 

Swarovski kristali se ističu svojim izuzetno preciznim rezom, koji je postignut uz pomoć najsavremenije X-Cut tehnologije. Ovi kristali se odlikuju određenim standardima u pogledu dimenzija, širine, visine i nagiba. Posebno blistav sjaj Swarovski kristala proističe upravo iz primjene X-Cut tehnologije.

Dvije ključne karakteristike Swarovski kristala, koje su vidljive golim okom i koje razlikuju prave kristale od imitacija, su odsustvo mjehurića u kristalu te pravilni rezovi kristala, koji se često kod imitacija iskazuju neproporcionalno i nespecifično u odnosu na karakteristične dimenzije Swarovski kristala.

Swarovski je postigao dugotrajnost i otpornost svojih kristala zahvaljujući primjeni Platinum Pro folije. Ova tehnika obezbjeđuje otpornost na hlor, slanu vodu i parfeme, kao i izdržljivost tokom različitih tretmana. Ova veća otpornost, koju kopije ne mogu ponuditi, pruža trajan mir i sigurnost korisnicima.

Pored toga, originalni Swarovski kristali sadrže više od 31% olova (posebno Swarovski Strass kristali, a ne Spectra), što im daje određenu težinu. Nasuprot tome, imitacije su obično znatno lakše.

Aurora Borealis efekat ili efekat “Polarne svetlosti” 

Ljepota Swarovski kristala leži u njihovom presijavanju, a Aurora Borealis efekat omogućava savršeno presijavanje. Ovaj efekat se postiže tankim slojem plavog metala na donjoj strani kristala, stvarajući reflektujuće svetlosne efekte koji podsećaju na polarnu svjetlost.

Cijena kao indikator

Swarovski kristali sami po sebi nisu jeftini. Stoga, ako se proizvodi sa Swarovski kristalima nude po znatno nižoj cijeni u poređenju sa drugim proizvođačima, vjerovatno su u pitanju imitacije.