Marketing X Business

Tehnologija i pametni uređaji ključni alati za prevladavanje jezičnih prepreka

Marx.ba

(Foto: Ilustracija)

Istraživanje kompanije Samsung, Found in Translation, otkrilo je da 72 posto evropskih putnika smatra kako bi njihova iskustva u inozemstvu bila kvalitetnija kada bi mogli bolje komunicirati s lokalnim stanovništvom.

Ova studija, koja istražuje želje i izazove putnika prilikom putovanja u strane zemlje, pokazuje da jezične barijere često sprečavaju ljude da u potpunosti uživaju u svojim putovanjima.

Jezične prepreke uzrokuju da se putnici drže poznatih “turističkih zamki”, umjesto da otkrivaju autentične lokalne atrakcije. Na primjer, 35 posto Evropljana ima poteškoća s traženjem uputa, 29 posto ih ne razumije lokalne običaje, dok 26 posto putnika nailazi na probleme s naručivanjem hrane. Zbog tih izazova, 25 posto putnika priznaje da su čak odustali od putovanja na neka odredišta jer ne govore lokalni jezik.

Samsung predlaže upotrebu AI tehnologije poput opcija Live Translate i Interpreter na svojim Galaxy uređajima, što bi moglo značajno poboljšati komunikaciju i smanjiti nelagodu tokom putovanja. Na primjer, Galaxy Z Flip6 nudi mogućnost pregleda prijevoda na dva zaslona, olakšavajući razgovore između putnika i lokalaca. Opcija Circle to Search također omogućuje jednostavno pretraživanje destinacija i skrivenih dragulja putem društvenih mreža, a Photo Assist pomaže u uređivanju fotografija uklanjanjem neželjenih osoba u pozadini, što je posebno važno za mlađe putnike.

Ovo istraživanje pokazuje da su tehnologija i pametni uređaji ključni alati za prevladavanje jezičnih prepreka, omogućujući putnicima bogatija iskustva i otkrivanje skrivenih dragulja koji bi im inače ostali nedostupni.

VEZANO

ChatGPT će služiti i za planiranje putovanja