Š.M
Aplikacija TikTok uvela je mogućnost objavljivanja tekstualnog sadržaja i time je postala još jedan tehnološki gigant u nizu koji je krenuo u utrku najboljih društvenih mreža i odgovorio platformi X, odnosno nekadašnjem Twitteru.
Iz TikToka navode da nova mogućnost pruža korisnicima još jedan način da se izraze. Ranije ovog mjeseca je TikTok pokrenuo novi streaming servis kako bi parirao rivalima kao što su Spotify i Apple Music. Promjena dolazi u vrijeme kada je Twitter odbacio svoj poznati logo plave ptice i zamijenio ga crno-bijelim slovom X.
Korisnicima TikToka odsad će se nuditi tri mogućnosti u aplikaciji, odnosno opcija da objave fotografije, klipove ili tekst. Također, moći će urediti postove dodavanjem zvuka, lokacija ili Duetsa, koji predstavljaju video reakcije na postove drugih korisnika.
“Ove mogućnosti čine tekstualne postove dinamičnim i interaktivnim kao što su bilo koje fotografije ili klipovi”, saopćeno je iz TikToka.
Promjene su stigle nekoliko sedmica nakon što je TikTok, koji je u vlasništvu kineske kompanije ByteDance, u Indoneziji i Brazilu pokrenuo novi servis streaminga muzike pod nazivom TikTok Music. Prošle sedmice je beta verzija stigla u Singapur, Meksiko i Australiju. Iz kompanije kažu da će omogućiti korisnicima da “slušaju, dijele i preuzimaju muziku koju otkriju na TikToku, kao i da podijele svoje omiljene pjesme sa svojom zajednicom na TikToku”.
Aplikacija testira i novitete kao što je novi landscape mod na određenoj grupi korisnika širom svijeta.
Popularne platforme društvenih medija poput Facebooka, Instagrama i Threadsa, ali i X-a, već podržavaju tekstualne postove.