Marketing X Business

Temu veliki hit u BiH, lavina pošiljki zatrpala dostavljače

Bloomberg Adria

(Foto: Temu)

Temu donosi nove izazove na bosanskohercegovačko tržište pojačavajući izazove u logistici, jer veliki rast narudžbi, koji je bio očekivan, otežava proces dostave. Uz pionirski angažman X Expressa, uključuju se i drugi poštanski operateri poput BH Pošte i Hrvatske pošte Mostar. Ovaj trend širenja usluga odražava rastuću potražnju i potrebu za efikasnijim rješenjima, s ciljem rješavanja problema kašnjenja isporuka na što su se građani žalili.

U svjetlu rasta interesa za ovu platformu, X Express je postao prvi brzi poštanski operater koji je vršio dostavu paketa na teritoriji BiH. Međutim, povećanjem obima posla, došlo je do brojnih izazova, uključujući kašnjenja u isporuci.

Jedna korisnica, koja je željela ostati anonimna, podijelila je svoje iskustvo s X Expressom.

– Prvobitno je moja pošiljka kasnila, pa sam povukla novac. Iako sam to uradila, zvali su me iz X Expressa da mi kažu kako je pošiljka stigla, ali neće biti dostavljena u narednih pet-šest dana. Zamolili su me da dođem po nju u njihovo skladište u Istočnom Sarajevu, što sam na kraju i učinila, rekla je. 

Kako su iz kompanije rekli za Bloomberg Adriju, primili su brojne upite vezane za vrijeme isporuke. Kada korisnici naručuju artikle putem aplikacije, Temu osigurava predviđeni rok dostave, koji je do sada u većini slučajeva bio ispoštovan, krećući se u rasponu od 15 do 20 dana. Ipak, zabilježeni su slučajevi u kojima isporuka nije izvršena unutar ovog vremenskog okvira.

– Naravno, imamo sporadičnih slučajeva gdje isporuka nije bila izvršena u predviđenom roku, a uglavnom je razlog carinska kontrola, radni-neradni dani (npr. ako je vikend) i eventualno količina pošiljaka koje stižu u određenom periodu, navode iz X Expressa.

Temu je donio značajnu promjenu u obimu posla za kompaniju, zabilježen je rast od 20 posto u broju isporuka na mjesečnom nivou, što je zahtijevalo optimizaciju ruta, povećanje kapaciteta voznog parka i angažovanje dodatnog osoblja. Miodrag Jovanović, generalni direktor X Expressa, istakao je izazov koji je donio Temu – kako se brzo prilagoditi i osigurati rast, a istovremeno zadržati kvalitet usluge.

– Ulazak na tržište u saradnji s Temu platformom bio je prirodan korak za nas, posebno jer nas je motivisalo veliko interesovanje kupaca i povjerenje koje su nam ukazali, rekao je Jovanović.

Temu se oslanja na mrežu poštanskih operatera koji igraju ključnu ulogu u procesu isporuke. Kada korisnici naručuju proizvode putem aplikacije, očekuju brzu i pouzdanu uslugu. Ipak, kako se potražnja povećava, operateri se suočavaju s izazovima poput carinskih kontrola i povećane količine pošiljaka koja pritisne njihove kapacitete.

U međuvremenu, druge poštanske kompanije, poput BH Pošte i Hrvatske pošte Mostar, počele su se uključivati u isporuku Temu pošiljaka.

 

Kako je potvrđeno za Bloomberg Adriju, Hrvatska pošta Mostar također počinje isporuke prvih pošiljki koje dolaze preko platforme Temu.

– Sve pošiljke iz inozemstva koje dolaze standardnim poštanskim tokovima u dostavi su svakodnevno. Međutim, za pošiljke Temua, koje dolaze preko HUB-ova po Evropi, u trenutnim su razgovorima za otvaranje kanala distribucije putem javnih pošta u BiH, te primatelji pošiljaka u narednom periodu mogu očekivati njihov dolazak. Ovih dana prve pošiljke su već na dostavi, navode iz Hrvatske pošte.

Kako bi se izbjeglo preopterećenje operacija, javni poštanski operateri planiraju iskoristiti svoju veliku mrežu dostavnih ureda i dostavljača, što ih, kako kažu, čini idealnim partnerima za finalnu dostavu.

– Izgradili smo novi logistički centar u Mostaru, koji predstavlja jedan od najmodernijih logističkih objekata u Bosni i Hercegovini. Do početka decembra očekujemo instalaciju stroja za sortiranje paketa, koji će odgovoriti svim budućim zahtjevima za brzo sortiranje paketa i njihovu isporuku na krajnja odredišta. Uz ovo, smatramo da smo potpuno spremni za velike izazove koji su pred nama za krajnju dostavu pošiljaka, navode iz Hrvatske pošte Mostar.

VEZANO

Temu osvaja tržište i bilježi triput bolje rezultate od Amazona