Š.M.
Kompanija Mondelez International, koja stoji iza ove čokolade, seli dio svoje proizvodnje iz Švicarske i zahvaljujući pravilniku nazvanom Švicarski akt, ona više neće biti u mogućnosti da uključuje ikonični planinski vrh Matterhorn na svom logu navodi Food and Wine.
Ovaj brend će od sada nadalje biti primoran da koristi ’aerodinamički planinski logo’ dizajniran kako bi ocrtavao unikatni trougaoni oblik Toblerone, prenio je švicarski Aargauer Zeitung. Pod ’Švicarskim aktom’, nacionalni simboli i krst ove zemlje nisu dozvoljeni za upotrebu na pakovanjima i ambalažama ukoliko proizvodi ne podliježu striktnim švicarskim kriterijumima.
Švicarski akt, koji je stupio na snagu 2017. godine, ističe da bilo koji proizvod koji nosi nacionalne simbole ove zemlje ili tvrdi da je ’kreiran u Švicarskoj’, mora imati najmanje 80% sirovina koje stižu iz te zemlje. Ovom striktnom zakonu podliježu i mliječni proizvodi, koji moraju biti 100% švicarski.
Portparol brenda Mondelez, izjavio je za Aargauer Zeitung: „Redizajn pakovanja predstavit će modernizovan i nešto uprošćeniji dizajn planinskog loga, u skladu sa geometrijskom i trougaonom estetikom naše čokolade“. Toblerone se prema posljednjim informacijama sele iz Švicarske u Slovačku.
Toblerone se proizvode u švicarskom gradu Bernu od 1908. godine, ali je kompanija Mondelez najavila prošle godine da će svoje pogone preseliti u Bratislavu. Ova najava stiže nakon što su 2018. godine ljudi širom svijeta ostali šokirani zbog ’skrivenog medveda’, koga su po prvi put primetili na Toblerone logu.