N. D.
Od umjetne inteligencije do lokalnog marketinga, glasovnog pretraživanja do videa, marketinški stručnjak Nelly Berova gleda naprijed u trendove digitalnog marketinga koji će imati utjecaja na poslovanje agencija za nekretnine 2025. godine.
Kako se približavamo kraju još jedne godine, čini se da je ovo dobar trenutak da se osvrnemo na trendove digitalnog marketinga koji će imati veliki utjecaj na agente nekretnina u 2025. U posljednjih nekoliko godina, istaknutost alata umjetne inteligencije sve više se pojavljuje u predviđanjima većine marketinških stručnjaka. No, iako AI neće uskoro nestati, postoje i drugi trendovi koje treba uzeti u obzir, ne samo kontinuiranu potrebu za personalizacijom u vašem pristupu pomoću alata koji će vam pomoći da svoje rezultate usmjerite na sve veću nišu i lokalnu publiku.
Pogledamo u našu kristalnu kuglu digitalnog marketinga kako bismo okusili neke od trendova na koje agenti za nekretnine moraju paziti u 2025.
1. Nastavak uspona AI
Tokom protekle godine, sve više i više digitalnih marketinških stručnjaka integrisalo je AI u svoj komplet alata za širok spektar upotreba – od chat botova za kontakt sa klijentima 24/7, do aplikacija kao što je ChatGPT koje kreiraju sadržaj u sekundi i trenutne načine za sortiranje i obradu podataka. Očekujte više od AI sljedeće godine jer programeri nastoje povećati sofisticiranost svoje ponude. Važno je da budete u toku sa razvojem kako ne biste bili ostavljeni. Ali uvijek imajte na umu da postoje nedostaci previše oslanjanja na AI. Kada je u pitanju kreiranje sadržaja, AI još uvijek ima put da izjednači kvalitetu dobro osmišljenog bloga koji se bavi namjerama kupaca.
2. Marketing baziran na lokaciji
Nekretnine su sektor koji ima velike koristi od marketinške strategije zasnovane na lokaciji. Ljudi žele kupiti, prodati i iznajmiti kuće na određenim lokacijama, tako da su digitalni alati koji dopiru do ovih lokalnih kupaca sve traženiji. Predviđamo da će lokalni SEO rasti na važnosti sa bitnim stvarima kao što su Google Maps i Google Business postati sve korisniji. Da biste napredovali, razvijte svoju lokalnu SEO strategiju i pratite svoj Google poslovni profil, koristeći ga kao platformu društvenih medija da pričate o svom poslu, dodajete fotografije i odgovarate na komentare i recenzije.
3. Marketing sadržaja i SEO
Sadržaj je i dalje, neosporno, kralj. Kreiranje kvalitetnog pisanog i video sadržaja koji odgovara na upite kupaca jednako je vrijedno kao i uvijek bilo da želite izgraditi prepoznatljivost brenda, poboljšati svoju reputaciju ili se povezati s novim tržištima. Ono što je novo je povećana potreba da svoj sadržaj učinite besprekornim na svim vašim platformama i izlazima, tako da svaki susret vašem klijentu pruži isto iskustvo, bilo da gledaju vaše objave na društvenim mrežama, čitaju vaš blog ili razgovaraju s nekim od vaših zaposlenih putem telefona. Ovaj trend bi mogao postati još izraženiji sljedeće godine.
4. Video sadržaj
Video je već neko vrijeme način na koji možete ići za bolji angažman s vašim kupcima, a sve veći broj njih navodi kao svoj omiljeni način da saznaju više o brendovima. Oni, međutim, ne žele samo prodajnu prezentaciju. Video sadržaj koji je koristan i informativan je ključan u 2025. godini, stoga koristite video da educirate svoju publiku na isti način kao što biste to učinili sa pisanim blogom. Prošetajte nekretninom pokrivajući sve što vam je potrebno da svoju nekretninu pripremite za prodaju, na primjer. U proteklih nekoliko godina sadržaj koji su kreirali korisnici cijenjeni su od strane kupaca jer se čini povezanim, autentičnim i pouzdanim. Uključivanje radne generacije korisnika u vašu video strategiju bio bi odličan način da se povežete s potencijalnim kupcima u narednoj godini.
5. Optimizacija glasovnog pretraživanja
Pametni zvučnici i glasovni asistenti kao što su Alexa, Google Assistant i Siri postoje već neko vrijeme, ali kako se usvajanje ove metode pretraživanja povećava, potrebno je da uključite glas u svoju SEO strategiju. Da biste optimizirali svoj sadržaj za glas, pogledajte ključne riječi i upite koji više odgovaraju prirodnom govoru i imaju ton razgovora. Fokusiranje na lokalni SEO vam također može pomoći da uhvatite ovu publiku.
6. Influencer marketing
Volite ih ili mrzite, influenseri su još uvijek tu i mogu biti moćan privlačenje brenda. Kao i kod većeg dijela digitalnog marketinga, sfera utjecaja je postala više niša s porastom takozvanih “nano” ili “mikro” influencera. To su influenceri s manjim, ali ciljanijim praćenjem angažiranih kupaca. Shodno tome, njihova potvrda se smatra vrednijom od onih za koje se sve više prati. Neki mikro influenceri imaju jake veze sa zajednicom – što je korisno za poslovanje nekretninama u lokalnim sredinama.
Zaključak: Koji god novi trendovi da se pojave u 2025. godini, zapamtite da sve počinje od vašeg kupca. Samo razumijevanjem specifične publike koju želite ciljati i njegovanjem vašeg odnosa s vremenom ćete zaista privući nove poslove, razviti svoj brend i ostati konkurentni. Iako je u redu isprobati nove trendove za nove tehnologije – uvijek prvo provjerite da li imate osnove.
VEZANO