Marx.ba
![](https://marx.ba/wp-content/uploads/2024/10/xinflulencer.jpg.pagespeed.ic.R2yS3RyZ8k.jpg)
Od 2022. godine, Collabstrov godišnji izvještaj, koji naglašava trendove i uvide koji oblikuju scenu influencer marketinga, postao je izvor za brendove i kreatore.
Potpomognut podacima prve strane koji su dobijeni direktno sa Collabstrovog opsežnog tržišta uticajnih ljudi, ovogodišnji izvještaj se bavi podacima od 40.000 oglašivača i 100.000 kreatora.
Evo detaljnijeg pogleda na to kako je ekonomija uticajnih ljudi porasla u protekloj godini i nekoliko predviđanja zasnovanih na podacima.
*Industrija influencer marketinga će porasti za 12,12 posto na 22,2 milijarde dolara u 2025.
*Predviđa se da će globalna ekonomija kreatora porasti sa 191 milijarde dolara u 2025. na 528,39 milijardi dolara do 2030. godine, uz impresivnih 22,5% CAGR.
*Broj kreatora sadržaja koji generiraju korisnici (UGC) porastao je za 93% iz godine u godinu, odražavajući rastuću moć svakodnevnih utjecajnih osoba
*Brendovi u 2025. troše oko 202 dolara po saradnji sa uticajnim osobama, što je manje u odnosu na prethodnu godinu, što se pripisuje prilivu novih kreatora na tržište
*Žene i dalje dominiraju influencer marketingom, držeći 70% udjela na tržištu, naglašavajući njihovu vodeću ulogu u prostoru.
*Muški kreatori su u prosjeku plaćeni 83 dolara (40%) više od ženskih kreatora
*Sadržaj koji podržava AI i AI influenceri postaju tema u trendu
VEZANO
Otključavanje poslovne transformacije: Moć marketinških podataka i tehnologije