N. D.
Iskoristite umjetnu inteligenciju, povećajte inovacije podataka i odaberite prave marketinške platforme za poticanje marketinškog rasta 2024. godini. Došli smo do kraja 2023. Možda neki od vas u e-trgovini i maloprodaji grozničavo pritiskaju dugme „pošalji“ i pokušavaju da ne izgube razum zbog svih zahtjeva i pritiska u posljednjem trenutku koje ovo doba godine donosi . Ako ste na B2B strani, pokušavate ući u svaku prodaju koju možete kako biste postigli svoje ciljeve.
Za sve ostale, vi se opuštate, glancate svoje izvještaje na kraju godine i pitate se u čemu je velika stvar. Vi ste sretnici. Ali bez obzira da li šaljete još jednu poruku „Pošaljite još jednu e-poštu!“ potražnje, pokušavate da zatvorite još jednu rasprodaju ili gledate kako se odgovori e-pošte „van ureda“ gomilaju u vašem radnom sandučetu.
Za mnoge od brendova 2023. bila godina obnove, vrijeme za razmišljanje i promišljanje svog poslovanja. To je bilo fantastično čuti. Marketinški stručnjaci velikih i malih brendova priznali su da moraju prihvatiti promjene kako bi ostali konkurentni.
Ipak, odvojite malo vremena da se osvrnete na tri velike lekcije koje smo naučili u 2023. i kako bi oni mogli utjecati na vaše poslovno planiranje za 2024. godini.
1. AI nastavlja da dominira razgovorom
Generativna umjetna inteligencija (AI) je još uvijek u početnoj fazi. Ali ono što je postalo potpuno jasno u posljednjih 12 mjeseci je da je to postao standardni uslov za poslovanje. Marketinški stručnjaci moraju se poigrati s tim i smisliti kako da ga ugrade u marketinški radni tok kako bi uštedjeli vrijeme, bolje upoznali svoje kupce i precizno ciljali njihove marketinške poruke. Konkretno, morate postati stručnjak za definiciju brze, koja oblikuje način na koji pišete upite za mašine kao što je ChatGPT. To znači da naučite najefikasnije načine da pozicionirate svoj upit.
Ne možete samo reći: „Napiši mi stihove pjesme.“ Umjesto toga, morate se fokusirati na specifičnosti onoga što vam je potrebno. Savladavanje te prakse bit će ključno za uspjeh 2024. godine. Prvo strategija, drugo taktika. Ovo možete lako riješiti u strateškom koraku plana vaše kampanje tako što ćete razmišljati o tome što želite postići. Osim određivanja prioriteta i sredstava, važno je ono što definirate u ovom strateškom koraku prije nego što uđete u korov smišljanja kako napisati upit. To je više od znanja koje klijente treba uključiti ili isključiti iz upita. To je prvo promišljanje programa i izvođenje strategije.
Primijenite to na 2024.: Biti u kontaktu sa sopstvenim strateškim slojem mišljenja bit će od suštinskog značaja za vaš uspjeh s GenAI-om i istraživanje tehnologije. Zastanite i pitajte: „Zašto je moj klijent zabrinut?“ AI ne odlazi. Ako ste zakopali glavu u pijesak ili pretpostavili da je AI samo još jedan sjajni novi objekt, 100% ste u krivu. Što brže možete prihvatiti AI u oblicima koji su najznačajniji za vaše poslovanje i implementirati je, čak i u malom obimu, brže ćete steći nogu na preostalim sumnjama i pomoći vam da se takmičite s ranim korisnicima. Ne dozvolite da 2024. dođe i prođe bez planiranja AI.
2. Inovacija u velikim razmjerima
Ranije sam spomenuo da je 2023. godina za obnovu mnogih preduzeća. Ove velike korporacije preispituju ne samo svoju proizvodnju već i svoju strategiju kupaca i kako će djelovati na još jednu glavnu temu razgovora 2023. Kako se približiti komunikaciji jedan na jedan s kupcima. Kako koristimo podatke za relevantne poruke? Kako aktueliziramo podatke i koristimo ih za aktiviranje kupaca? Kako koristimo podatke za mjerenje namjere?
Neki trgovci za ove kompanije rekli su mi da smatraju da kasne na zabavu o tome šta su uradili da inoviraju i implementiraju svoje strategije podataka. Bilo je pravo zadovoljstvo reći im: “Vi ste zapravo na čelu razmišljanja o ovome na pravi način.” Nije me briga kada dođeš na zabavu sve dok stigneš tamo. Bilo da ste mala i srednja preduzeća, firma srednjeg tržišta ili poslovna kompanija, nikada nije kasno da povećate personalizaciju, dinamičku razmjenu poruka ili aktivaciju podataka u velikim razmjerama. Možda će zahtijevati promjenu načina razmišljanja, ali nemojte se osjećati loše što to ne implementirate ranije. Samo nekim kompanijama to traje duže, a vi imate više vremena da iskoristite greške drugih kompanija.
Primijenite to na 2024.: Bez obzira na put kojim idete, postizanje vašeg cilja je ono što se računa. Preispitajte ne samo svoje taktičko izvođenje, već i strategiju uspostavljanja kontakta s namjerom vaših kupaca. Šta im treba? Šta ti znaš? Kako to obezbjeđujete, bez obzira na kanal? Kako podaci postaju fluidniji i dostupniji, kako genAI premošćuje jaz između onoga što nismo mogli učiniti prije i onoga što možemo učiniti sada i onoga o čemu smo razgovarali relevantnim porukama, dinamičkim sadržajem i korištenjem podataka, možemo biti više u dodirom nego što smo ikada bili. Vaš plan za 2024. trebao bi biti u načinu ponovnog promišljanja. Kako ste i kako to možete učiniti bolje?
3. Kompanije su na putu ka novim martech provajderima
Zajedno sa procesima i strategijama ponovne izgradnje, i dalje vidim kompanije na nivou preduzeća koje istražuju ili prelaze na nove dobavljače steka. Naš rad koji pomaže poslovnim klijentima da procijene i pređu na nove platforme značajno se povećao ove prošle godine. Marketinški stručnjaci više nisu voljni tolerirati platforme koje im ne pomažu da ostvare svoje ideje o uspjehu. Ranije su kompanije poput ovih mijenjale dobavljače kako bi smanjile troškove ili dobile pristup novim funkcijama ili boljoj usluzi za korisnike. Danas se fokusiraju na to kako su njihove mogućnosti platforme usklađene s njihovim programskim ciljevima. Vidjeli smo poteze u kojima su se troškovi poslovanja putem e-pošte zapravo povećali jer su nove platforme bile inovativnije i mogle su im pomoći da ostvare svoje ciljeve.
Primijenite to na 2024.: Pogledaj svoju martech grupu. Nemojte se bojati pitati druge, uključujući vanjske stručnjake, da li biste trebali razmisliti o zamjeni dobavljača. Također, razmislite da li koristite martech koji sada imate najbolje što biste mogli. Ako vaša platforma ne može držati korak s ciljevima vaše kompanije, vrijeme je da razmotrite svoje mogućnosti. Da, promjena je teška. Promjena je medvjed. Ali, s druge strane, steći ćete mogućnost da se brže i efikasnije krećete prema svojim kupcima u velikom obimu.