Marketing X Business

U Botaničkoj bašti Zemaljskog muzeja: OREA Art Market donio kreativnost, dobru energiju i zabavu

Marx.ba

(Foto: OREA Art Market)

U znaku kreativnosti, održivosti i društvene odgovornosti, održan je još jedan, 8. po redu OREA Art Market u renoviranom prostoru Botaničke bašte Zemaljskog muzeja u Sarajevu.

Okupivši ukupno 43 kreativca iz BiH, Hrvatske i Srbije sa sjajnim kreacijama i rukotvorinama, Art Market je donio odličnu atmosferu i energiju, predstavljajući brendove opredjeljene ka očuvanju prirode, korištenju recikliranih materijala i organskoj proizvodnji.

Art Market otvorila je Senita Slipac, suosnivačica OREA platforme ponosno ističući kako 85% brendova na OREA platformi već primjenjuje neke od održivih praksi u svom poslovanju, a 82% primjenjuje ili uzima u obzir smanjenje otpada.

– Održivi razvoj i ekološka svijest postaju sve važniji u našoj zajednici. Naša misija je podržati brendove koji se trude očuvati prirodu i smanjiti negativan uticaj na okolinu kroz svoje proizvode, istakla je Senita Slipac i dodala kako su i sam događaj Art Market organizirali maksimalno smanjujući otpad i reciklirajući sve korištene materijale.

Podršku dugogodišnjem radu i stalnim naporima da promovišu domaće rukotvorine i jačaju domaću kreativnost, izrazila je i zamjenica Gradonačelnice Sarajeva, Anja Margetić Stakić.

– Posebno me raduje vidjeti da OREA Art Market privlači sve generacije i ovaj Market je dokaz da naša tradicija živi i danas. Pozdravljam i humanu dimenziju ovog događaja koji daje posebnu vrijednost našem okupljanju i podsjeća nas koliko je važno da budemo tu jedni za druge i pružimo podršku onima kojima je najpotrebnija, istakla je Anja Margetić Stakić.

Kako bi cijela porodica uživala i ove godine tokom Art Marketa organizirani su i sadržaji za djecu uz predstavu i šest kreativnih radionica. Uz pregršt poklona iz UniCredit Bank, Galenike i Max Factor proizvoda, nagrada u Telemach BH Kolu sreće te pogodnostima kod plaćanja Visa karticama, posjetioci su uživali u osvježenju na štandovima Manuel Caffea i Leda vode. Sjajnoj atmosferi doprinio je i posebno uređen sponzorski kutak namještajem Inside by Ećo dok je Avlyija Landscape studio Botaničku baštu učinio još ljepšom.

Art Market je već tradicionalno mjesto susreta, zabave, odlične ponude i kupovine unikatnih ručnih radova, ali istovremeno i društveno odgovoran projekat na kojem se prikupljaju sredstva za podršku radu Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka. Tako je i ovaj put sav prihod od ulaznica kao i dio od prodaje rukotvorina, uz prihod od prodaje srećki te novčane poklone iz Lutrije BIH sa iznosom od 3.000 KM i Galenike sa 6.000 KM, uručene za potrebe Roditeljskih kuća u Sarajevu i Tuzli i Udruženju Srce za djecu oboljelu od raka, čime je u dosadašnjim aktivnostima u okviru OREA Art Marketa prikupljeno oko 50.000 KM.

– Velika nam je čast da je kompanija Galenika ove godine zlatni sponzor osmog OREA Art Marketa. Galenika je prepoznala važnost ovog događaja dvojako, s jedne strane kao pružanje podrške malim privrednicima i kreativcima iz BiH, a s druge strane tu je humanitarni karakter ovog događaja što za nas ima posebnu važnost, jer je Galenika kompanija koja društveno odgovorno poslovanje drži na vrhu poslovnih prioriteta. Naš slogan „Posvećeni ljudima, vjerni zdravlju“ kroz ovakve projekte dobija svoj puni značaj, istakao je Naid Gubaljević, Country Manager za BiH u kompaniji Galenika.

Kao prijatelj Art Marketa, Lutrija BIH, uručila je poklon ček podrške radu Udruženju “Srce za djecu koja boluju od raka”.

– Želimo izraziti zahvalnost našem dugogodišnjem prijatelju i stalnom partneru Udruženju “Srce za djecu koja boluju od raka” koji su ogromna podrška oboljeloj djeci i nihovim porodicama u njihovim najvažnijim životnim bitkama. Upravo su ovakvi događaji prilika da svi pomognemo i budemo njihova podrška. Kao društveno odgovorna kompanija Lutrija BiH snažno ističe značaj koji mali obrti i lokalni proizvođači imaju za zajednicu, a OREA Art Market na sjajan način objedinjuje ovu podršku kreativcima uz društveno odgovorne projekte, istakao je Džanin Uzunović, šef Odjela za odnose s javnošću i standardizaciju Lutrije BiH.

Zahvaljujući se na kontinuiranoj podršci organizatorima ali i partnerima, sponzorima i prijateljima OREA Art Marketa, direktor Udruženja “Srce za djecu koja boluju od raka” Fikret Kubat je izjavio: “OREA Art Market nam je jedan od najdražih događaja u godini. Želim se zahvaliti izlagačima koji izdvajaju 5% od svake prodaje, ali i posjetiocima koji šire svjesnost u zajednici o pomaganju i podršci ovakvim humanitarnim projektima. Drago nam je da ovako dobre priče svake godine postaju sve uspješnije, a ovogodišnji OREA Art Market izgleda još spektakularnije”.

Važnost jačanja kreativne industrije, malih obrtnika i održivog poslovanja u BiH i ove su godine prepoznali brojni partneri, sponzori i prijatelji Art Marketa koji su već godinama podrška u organizaciji, među kojima su: Kanton Sarajevo, Grad Sarajevo, Općina Centar kao dugogodišnji partneri kao i platni partner Visa.
Tu su i sponzori i prijatelji: UniCredit Bank, Škoda powered by Porsche, Max Factor, Rimmel, Bourjois, Galenika, Telemach BH, Lutrija BiH, Challenge to Change 3.0, CasaDiCampara, Inside by Ećo, Leda voda, Manuel Caffe, Gama AA Security i Europlakat.