Marketing X Business

UniCredit postao službeni partner Ferrarija: Most između svijeta finansija i utrka

Marx.ba

(Foto: Motorsport)

UniCredit Grupa, postala je premium partner Ferrarija. U sjedištu UniCredita u Milanu, detalje višegodišnjeg premium partnerstva predstavili su Andrea Orcel, glavni izvršni direktor UniCredit Grupe, i izvršni direktor Ferrarija, Benedetto Vigna.

Višegodišnje premium partnerstvo sklopljeno je pod motom “Bound by Passion. United in Excellence“. Obje kompanije pridaju važnost vrhunskim rezultatima – Scuderia Ferrari HP na stazi, a UniCredit kroz financijska rješenja kojima osnažuje napredak zajednice.

Početak partnerstva svečano će biti obilježen na zajedničkom događaju UniCredita sa Scuderia Ferrari HP F1 timom u martu ove godine u Milanu.

Simbolično, partnerstvo započinje u trenutku kada se sedmerostruki svjetski prvak Lewis Hamilton pridružuje Scuderia Ferrari HP F1 timu u kojem će udružiti snage s jednim od najvećih talenata Charlesom Leclercom, vozačem koji je potekao iz tima Scuderia Ferrari Driver Academy.

– Oduševljeni smo što smo krenuli u ovo uzbudljivo partnerstvo s UniCreditom, bankom koja utjelovljuje isti duh inovativnosti i izvrsnosti koji definira naš brend. Zajedno s njima slavit ćemo našu ostavštinu i nastaviti redefinirati granice mogućeg u trkaćem i financijskom svijetu, istaknuo je je Benedetto Vigna, izvršni direktor Ferrarija.

Andrea Orcel, glavni izvršni direktor UniCredit Grupe kazao je da su u UniCreditu jako ponosni što pokreću ovo značajno partnerstvo s italijanskim brendom koji poštuje svoje ponosno nasljeđe, dok je istovremeno otvoren prema svijetu i budućnosti.

– Višegodišnje partnerstvo s Ferrarijem označava novu fazu saradnje, gradi most između svijeta finansija i utrka na temelju čvrstog, zajedničkog opredjeljenja – prema pružanju najboljeg iskustva za ljude na pravi način. Zajedničkim radom, osigurat ćemo visokokvalitetna finansijska rješenja kojima ćemo osnažiti klijente i zajednice za napredak, a Ferrarijevim navijačima osigurati najbolji mogući doživljaj akcije, poručio je.

Partneri će sarađivati i na razvoju novih finansijskih mogućnosti za ljubitelje Ferrarija i ostale klijenata te otvarati nove prilike za povezivanje s globalnom zajednicom kroz ekskluzivne događaje i inicijative koje prikazuju sinergiju između dva autentična italijanska brenda, navedeno je.

VEZANO

Pet najboljih trendova sportskog marketinga za 2025. godinu