Marketing X Business

Visokobudžetni marketing: David Beckham promovirat će AliExpress

N. D.

(Foto: CNBC)

Međunarodna platforma za e-trgovinu, AliExpress, u svom najvećem globalnom partnerstvu ambasadora brenda do sada, angažirala je Davida Beckhama.

Dogovor dolazi u pozadini aktivnosti konkurentskih kompanija PDD Holdings sa sjedištem u Kini. Tu su brza globalna ekspanzija Temu i online modnog startapa Shein, pri čemu se prvi također oglašava na Super Bowlu kako bi stekao povjerenje kod kupaca iz SAD.

AliExpress, koji nije otkrio koliko plaća Beckhamu da bude njegov globalni ambasador brenda, pridružio se nekoliko kineskih kompanija u sponzorstvu UEFA Evropskog prvenstva u fudbalu koje počinje sredinom juna.

– AliExpress ulaže milione eura u popuste, ponude i angažman tokom igara, navodi kompanija, dodajući da planirane promocije uključuju šansu za korisnike AliExpress aplikacije da osvoje karte za utakmice.

– AliExpress pomaže navijačima da se još više približe UEFA EURO 2024 ovog ljeta, nudeći im sjajne nagrade dok se akcija odvija na terenu, rekao je Beckham u svojoj izjavi u saopštenju za javnost.

Inače, Beckhamova kompanija, DRJB Holdings, saopštila je u svom posljednjem dostupnom podnesku da je ostvarila 72,6 miliona funti (92,5 miliona dolara) prihoda u 2022. godini.

Sa druge strane Alibaba međunarodna e-trgovina, koja uključuje AliExpress, zove se Alibaba International Digital Commerce Group. Prodaja međunarodne jedinice porasla je za 45% na godišnjem nivou u prva tri mjeseca 2024. na 27,45 milijardi juana (3,79 milijardi dolara). To je u suprotnosti sa rastom prihoda od 4% u tom periodu sa Taobaoa i Tmall grupe fokusiranih na Kinu na 93,22 milijarde juana, navodi Alibaba.

Međutim, međunarodna poslovna jedinica prijavila je povećanje gubitaka na 4,1 milijardu juana, u poređenju sa 2,2 milijarde juana godinu dana ranije.

Kompanija je “napravila agresivna ulaganja” na Bliskom istoku i drugim tržištima u razvoju u prva tri mjeseca ove godine, rekao je Jiang Fan, kopredsjedavajući i izvršni direktor međunarodne jedinice, u pozivu za zaradu ranije ovog mjeseca.

AliExpress je rekao da je 2022. godine potrošio oko 7 miliona dolara u Južnoj Koreji kako bi privukao lokalne potrošače nižim cijenama proizvoda. Prošle godine, AliExpress je potpisao s glumcem Don Leejem kao prvim ambasadorom brenda u Južnoj Koreji.

Druge kompanije sa sjedištem u Kini također su povećale svoje napore za širenje u inozemstvo zbog usporavanja rasta kod kuće.

Kineski sponzori UEFA Eura 2024 uključuju Alibabinu podružnicu Alipay, kompaniju električnih automobila BYD, marke kućanskih aparata Hisense i kompanija za pametne telefone Vivo. Hisense je postao prvi kineski sponzor za Evropsko prvenstvo 2016. Tri druge kineske kompanije su kasnije potpisale partnerstva za igre 2020. godine.