Marketing X Business

Vizualnim sadržajem brendovi mogu privući nove kupce

Š.M.

Bloomberg Adria

U današnjem digitalnom svijetu, u fokusu je vizualni sadržaj koji našu komunikaciju čini živahnijom, privlačnijom i potpuno zaraznom, ističe Konstantin Kostadinov za Bloomberg Adriu, senior sales director za Srednji i Istočnu Europu i Zajednicu neovisnih država u Rakuten Viberu, u svom tekstu koji analizira kako aplikacije za razmjenu poruka mijenjaju način komunikacije.

Evolucija komunikacije

Povećanje korištenja aplikacija za slanje poruka revolucioniralo je način na koji komuniciramo. Nedavna studija pokazala je da u prosjeku provodimo 2,5 sata dnevno na aplikacijama za slanje poruka, dok mlađa publika tim platformama posvećuje gotovo tri sata. Taj trend može se pripisati jednostavnosti vođenja razgovora bilo gdje i bilo kada te mogućnosti slanja multimedijalnih poruka.

To je također otvorilo vrata marketinškim stručnjacima da iskoriste te platforme za interakciju svojih klijenata s brendovima. Brendovi su počeli koristiti i vlastite baze podataka kako bi kreirali personalizirane i kreativne materijale koji privlače pažnju korisnika. Na primjer, inovativne marketinške strategije uključuju brendirane naljepnice, videozapise i interaktivne filtre proširene stvarnosti, naglašava Kostadinov.

Kreativni vizuali

Mobilno oglašavanje brendovima omogućuje efikasnu promociju proizvoda i usluga pomoću zanimljivih vizualnih elemenata. Slike i videozapisi obogaćuju komunikacijsko iskustvo i pružaju praktičan način za unapređenje interakcije s klijentima.

Na primjer, kompanije na Viberu koriste mogućnosti dijeljenja videozapisa kako bi predstavile nove proizvode i posebne ponude, pružile korisne savjete i podijelile upute. Pomoću slika i videozapisa, kompanije mogu slati poruke koje privlače pozornost i koje su same po sebi jasne, poboljšavajući tako iskustvo korisnika i gradeći čvršće veze s publikom“, pojašnjava Kostadinov.

Nove mogućnosti

Utjecaj vizualnog sadržaja na komunikaciju neosporan je budući da poboljšava način na koji se izražavamo i povezujemo s drugima. Dok se tvrtke trude uspostaviti snažnu prisutnost u stalno rastućem digitalnom okruženju, dodavanje vizualnih elemenata u njihovoj komunikaciji može značajno poboljšati korisničko iskustvo, odanost kupaca i identitet brenda.

Aplikacije za razmjenu poruka nude razna rješenja i značajke koje korisnicima pružaju jedinstveno komunikacijsko iskustvo i prilike firmama da se kreativno izraze, jer ponekad slika zaista vrijedi hiljadu riječi”, zaključuje Kostadinov.